Er du sjukmeldt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Ble 100% sykemeldt i går. Er mye kvalm og svimmel. Siden det er to i magen tør jeg ikke å pushe meg noe.

Jeg er 60% sykemeldt. Har vært sykemeldt siden slutten av september. Håper å klare mer fra uka av. :)

Er tilbake i full jobb etter fem uker sykemelding. Har til nå bare jobba mandag med fri i turnusen på tirsdag. Det gikk bra å være på jobb, men ikke like bra etterpå. Blir spennende å se om det fungerer med jobb flere dager på rad.

100 prosent denne uka. Men håper på å bli sykemeldt en periode til side. Jeg er temmelig sliten, har blødninger fra og til, kvalm og generelt uvel.

Jeg er 100% sykemeldt på 6. Uka. Jeg har ikke sjans til å gjøre noe som helst. Ligger i senga/sofaen hele dagen. Har kun vært utenfor huset på de 6 ukene for å bli kjørt til lege. Er hos legen hver mandag, men blir så dårlig av det at resten av mandagen og tirsdagen går med til å kaste opp. Kan heller ikke se på tv, for klarer ikke at ting beveger seg. Har hyperemesis, og håper veldig det skal bedre seg snart! Blir gal!

Er i full jobb. Sjefen vet ikke noe om graviditeten enda. Kjenner det begynner å tære litt på da jobben er så stressende. Hadde faktisk en krangel med sjefen denne uken da hun dyttet ekstra arbeidsoppgaver på meg siden hun hadde shoppingplaner, og jeg føler at jeg har nok med mine arbeidsoppgaver som det er. Sover ekstremt lite om natten, og er så tappet for energi og konsentrasjon at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har adhd også, og det tærer jo på kroppen at jeg plutselig ikke går på medisiner lengre. Så når sjefen satt disse kravene til meg klikket mine adhd-graviditetshormoner helt på henne :(

Så det spørs bare om jeg ikke kommer til å skaffe meg noe sykemelding snart..

100% på skolebenken med praksis på sykehus. Pluss jobb på bosenter annenhver helg.. Dette har vært en utrolig tøff periode!! Har tenkt tanken på å sykmelde meg fra jobben, slik at jeg har hatt kun skole å tenke på, men det har jo gått helt ok, og har derfor ikke tatt kontakt med lege. Skal til lege tirsdag neste uke, så får jeg høre om hun har noe klokt å si!

Fult sykemeldt. Sykemeldt pga riskosvangerskap

Full jobb! :) Er heldig med formen, og blir stort dårlig på kveldstid, om jeg blir dårlig.

Har vært sykemeldt siden vi satte inn egg, så 3 mnd. Hadde veldig uflaks å ble overstimulert av medisinene så eggstokken var over dobbelt så stor å når alt annet begynner å vokse blir det trangt = vondt :s
Men begynner på jobb idag! Åh som jeg gleder meg :-D
Er fortsatt sykemeldt 60% , men bedre å jobbe litt en ingenting :p

Jobber 100% var sykemeldt 100% uke 7-10. Gikk ok tilbake på jobb i uke 11, nå går d strålende! (13+5)

Spennende å se hvordan alle har det. Stort sett veldig enten/eller: 10 0% sykmeldt eller 100 % frisk.

Håper alle dere som er syke snart blir fine i formen og kan komme tilbake på jobb.

Håper også ingen presser seg unødvendig mye og går på en smell. Viktigst å passe på seg selv og helsen :)

Jeg er og 100% i jobb, men jo lenger ut på dagen jeg kommer, jo trøttere blir jeg, og orker lite på kvelden etter at mini er lagt.. Er stort sett i fin form da, men sliten- har "null" energi... :/

Back
Topp