Er du sjalu???

*BalleFlass*

Elsker forumet
ja overskriften sier vel sitt?[:D]

Noen ganger kanskje.. men det er vel vanlig[:)]

JA! Det er jeg, med gode grunner.. Men mannen respekterer det veldig så er ikke noe problem hos oss[:)] 

ORIGINAL: EricaJenta

Ja jeg ganske så sjalu blitt etter en episode gubben hadde for noen år siden ja... Før det visste jeg ikke hva sjalusi var engang ...

Nei.. Vil ikke kalle meg det. Men det er fordi jeg er så trygg på meg selv, og på min bedre halvdel. Jeg føler ikke jeg har grunn for å være det. Men så klart, det er jo bare sundt og godt å være en liten dråpe sjalu. DEt viser jo bare at man bryr seg om den andre. Men når det blir så gale at det går utover hverandre, da er det sykt.

Ja, jeg er litt sjalu av meg.. [&:][8D]

Jepp. Sinnsykt også. Og det er veldig vondt både for meg og minn mann, for det er ingen grunn til det.

Har nok kjent på den følelsen, ja...tror det er ganske så vanlig egentlig[:)]

Ikke så veldig... Var det etter utroskap, men har blitt mye bedre[:D] Lært meg å stole på han igjen (iallefall 90prosent[8D]) Litt sjalusi er jo sunt, men mye kan drepen i ett forhold!

Når jeg syntes noen blir for påtrengende eller jeg vet at de liker ham, da blir jeg sjalu. Evt, forbanna og hatfull. [8D] Det er jo heller de som burde være sjalu, siden jeg er den som har ham. [;)]

Men jeg har ingen grunn til å være sjalu da, han har aldri gitt meg noen grunn til å være det, bortsett fra at han før hadde mange jentevenner på nett som tydelig flørtet med ham, og han mente de ikke gjorde det og nektet å kutte dem ut. Nå har han ikke kontakt med noen av dem lengre, han har blitt voksen. [:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Jepp. Selv på kompiser, som er det nærmeste jeg kommer konkurranse. Men jeg vet at jeg har ett problem, og vi jobber med det.

Back
Topp