Er du sjalu!?

ja, det er jeg..

når jeg var yngre, så var jeg sykt sjalu.
Men nå har jeg vokst det av meg og det skal MYYYYE til før jeg blir sjalu.
Blitt mere selvsikker gitt[:)]

nei, det skal isåfall ekstremt mye til for at jeg skal bli sjalu[:)]

Litt sånn småsjalu kan jeg nok være.
Men ikke sånn at det på noen måte går utover forholdet da[:)]

Jeg inrømmer det "gjerne".. Jeg er desverre VELDIG sjalu! Har ikke noe med at jeg ikke stoler på sambo, men jeg er så usikker på megselv og har ganske dårlig selvtilitt..... *sukk*

Er jo litt sjalu, men det er ikke mye...
Ikke noe jeg eller min kjære plages av, hvertfall [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Nei,det skal veldig mye til [;)]

Før var jeg veeeldig sjalu, på grensa til sykt sjalu..
Men ikke nå lenger :) er litt sjalu av meg ja, men stoler på typen:) har klart å senke skuldrene mer etter vi fekk barn sammen :)

ORIGINAL: Lillepooh

sign

Nei, langt ifra!!![:D] Tror det skal veldig mye til hos både meg og sambo for at noen av oss skal bli sjalu![;)]

ORIGINAL: Hege og GuttaBoys

Jeg inrømmer det "gjerne".. Jeg er desverre VELDIG sjalu! Har ikke noe med at jeg ikke stoler på sambo, men jeg er så usikker på megselv og har ganske dårlig selvtilitt..... *sukk*

denne passet meg veldig godt..så signerer på den...

og jeg har heller ikke grunn til å være sjalu..her får jeg komplimanger av mannen flere ganger om dagen..han forteller meg flere ganger om dagen hvor mye jeg betyr for han og hvor høyt han elsker meg...han er så og si ALDRI ute og drikker...han har noen jentevenninner han snakker med på face og msn og sms...men de har alle forhold...og han treffer de jo aldri..så skjønner ikke hvorfor jeg er sjalu egentlig..

MEN..så har han kompiser..og de er jo utro både her og der...jeg VEt sambo aldri hadde turt å være utro...for da hadde han ikke bare fått bank av meg..men av mamman og pappan sin[8D] for de eeelsker meg..hehe[:D]

igrunn ikkje,kommer det til en spesiel person blir eg det.

Nei. Men seff hadde mannen min klapsa kvinnfolk på ræva og befølt de på puppan. så hadde æ vel blitt noe sjalu ja! 

Nei jeg er ikke det. Og ikke gir han meg noen grunn heller til å bli det. [;)]

Nei det skal mye til i såfall [8D]

Kan ikke huske at jeg noen gang har hatt noen grunn til det heller.. [8|]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: Lillepooh

sign

Back
Topp