Er du sexy ?

*meggi*

Glad i forumet
Rablet for meg i dag.. Weeeeee.,., nå skal vi se hvor glad dere er i dere selv.. *lermegihjel *   Jeg begynner jeg.. Rrr Mjau

kom an igjen mine smårips, dere er fullstendig klar over at dette bare er en tullete ting jeg har laget fordi jeg kjeder vett av meg ikke sant ?
Så bare på gøy, ser nok at dere sniker dere innom siden litt etter litt, men hjelper jo ikke det når ikke dere trykker på et alternativ.. *fnis*

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Weeeeee [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ej tok d siste... litt dårlig dag i dag[;)]

tok den dær litt bollete på en søt måte..for jeg er ikke feit heller..for det om jeg føler meg det hele tiden da:)
men har et par "kose" kg for mye;)hehe..men di skal vekk når lille tassen er ute[:D]
håpe æ da..ska værtfall prøve!![:D]

hehe:) I'm feeling HOT!!!!!!!!![:D]

se dere, dette var gøy, halve greiene er jo rent ironisk ment da, forventer ikke at noen her inne ikke ser ut, eller er tilbakestående og løssluppen

Bare se hva folk velger mest, jeg selv føler meg skikkelig forførisk deilig.. Hahaha *fnis*

Tok bollete på en skjønn måte...[:D]
Men jeg tror gubben mener noe annet, for når vi satt i sofaen i sted og prata fikk han plutselig den kula....hehehe

Jeg er mest forundra over at det faktisk er 24 stk som har avgitt stemme jeg.. Hehehehehe.. [:D][:D]

Back
Topp