Er du samfunnsengasjert?

Jeg er vel sikkert i overkant engasjert

akurat nå er jeg mest engasjert i å få vår homofile nabo til å bruke et annet antrekk en gstreng når han gjør yoga øvelser på balkongen. Setter morrakaffen i halsen gang på gang...

MalinDalin skrev:
akurat nå er jeg mest engasjert i å få vår homofile nabo til å bruke et annet antrekk en gstreng når han gjør yoga øvelser på balkongen. Setter morrakaffen i halsen gang på gang...

1066.html.gif

Hahaha! Det må da vel være digg å se på? *ler*

MalinDalin skrev:

HAHA :-D

MalinDalin skrev:

WHAAAT???
Haha.. hjelpes!! emoticon

iom at jeg nettopp har begynt å jobbe på ordentlig i helsevesenet så merker jeg at jeg begynner å ergre meg over helsepolitikken og økonomien (den manglende) allerede... etter 2 uker...

sånn ellers - nei.. lite.

Hva legger du i engasjert da? Jeg er engasjert i de homofiles rettigheter og velferd her  til lands. Det engasjerer meg voldsomt. Samt politikk.

Vil si jeg er ganske engasjert ja. Mye relatert til innvandring, asyl og snikislamofobien som brer seg.

Kanskje  politikk generelt, men noen tema er ikke like viktig for meg.

Noen saker engasjerer mer en andre.

Akkurat nå er det bergen kommunes barnehage politikk som står øverst på listen.

MalinDalin skrev:

nei er det mulig ler*** ha ha ha

selv er jeg veldig engasjert i dyrs rettigheter, nødhjelp og resirkulering for øyeblikket

Jeg engasjerer meg skremmende lite... :-S
Nå om dagen er jeg mest opptatt av at hesten til naboen har det bra :)

Samfunnsengasjert og samfunnsengasjert. Jeg er engasjert i dyrs rettigheter (da mest opptatt av nyttedyrene våre). Fairtrade er også noe jeg støtter når jeg kan. Miljøet engasjerer meg. Kan ikke komme på noe mer direkte samfunnsengasjert akkurat nå, og jeg er relativt fornøyd med samfunnet vi lever i. Velferdsordningene vår f.eks. fungerer veldig bra for meg iallefall.

Back
Topp