Er du rosa/blå eller masse annet??

Jeg liker egentlig ikke pastell fargene, og vi ble ganske tidlig enige om å ikke gå for mye rosa/blått. Her er det brunt, beige, turkis, sjøgrønn og lysegrønn som går igjen. Vogna er brun, babynest er beige og grønn og sengekant blir sand med grønne detaljer. Har arvet en hel masse klær av min søster sin gutt. og der er det mye blått, men nå vi har ønsket oss noe, har det vært i andre farger.

MIn kjære sine favorittfarger da han var liten var lilla, oransj og rosa, så i tilfelle hans sønn blir lik, har vi også fått en rosa sparkebukse ala en han hadde for ca 30 år siden, med hvit kanin på :p

Vi venter jente. Og vi hater begge rosa. Noe jeg ser blir et problem. Er første ungen til meg og samboeren, men han har snart 5 nevøer, og dette blir første jente på hanes side av familien. Og de har ventet på en jente lenge. Og syns det er så fælt at vi ikke vil ha rosa. Prøver og si at vi ikke har planer om å kle henne som en gutt, at det er bare fargen rosa vi ikke liker. Men virker som det er så fælt, og de har allerede kjøpt noe rosa, og har sagt at de kommer til og fortsette med det. Noe som rett og slett er unødvendig. (Om vi ser bort fra at der egentlig er litt respektløst og frekt) for der kommer ikke til å bli brukt.
Syns det er en utrolig dum ting å henge seg opp i. Er som vi ikke får lov å kle ungen som vi vil. Noe vi selvfølgelig blir å gjøre. Ikke kommer vi til å ha masse barnevakt der de kan velge hva hun skal ha på seg heller.
Vi har også arvet noe klær. Men har skilt ut alt rosa, så det ligger i kjelleren, og der kommer det til å bli.

Syns som mange av dere andre at det skulle vært flere fargemuligheter på klær, og gjerne mer kjønnsnøytralt.

Jeg er ikke pastelljente i det hele tatt! Liker virkelig ikke sånne sukkrrsøte ting. Går mye i jordtoner og mørkeblå og grønt her;)

Elsker turkis :-D her blir det grått, brun, turkis og mørkeblå. Det er de fargene jeg ser for meg på rommet hans også <3

Har masse forskjellige farger men også en del i hvitt/beige.. har familie i Brasil og USA og derfra har vi fått masse fargerike babyklær og utstyr! :)

Back
Topp