Er du rett-troende?

Anna Anka

Elsker forumet
Tenker du innerst inne at din måte å se verden på, ditt livssyn dine meninger og holdninger er det riktige, uavhengig av hva andre mener...

nei,så naiv er jeg da ikke..eller..noen få litt mer uviktige ting kanskje,men..jeg vet jeg kan ha rett også[8D] huff,surrete dette,kom nettopp hjem fra puben[:-][8D]

Nei, jeg vet at jeg ikke er helt god selv.

Jeg tror jo at jeg har rett, ellers hadde jeg jo ikke gjort ting som jeg gjør, eller hatt det livssynet jeg har. Men for all del, jeg vet jo at alle andre er forskjellige, og respekterer det, så lenge de respekterer meg.

Heldigvis gjør vi det i min omgangskrets i alle fall.

Jeg svarte: Nei, jeg vet at jeg ikke er helt god selv...

Rett og slett fordi jeg vet godt at jeg har mye sterke meninger, og at ikke alle andre er enige med meg. Jeg ser jo ting på min måte, og synes vel ofte at det jeg tenker kan virke veldig logisk og "riktig", men jeg ser jo også at andre folk kan se ting på en helt annen måte, og det må dem jo få lov til, mange ganger kan ting være riktig på flere måter også.

Men ja jeg kan ha en hel del sære (og også forutfattede) meninger, og selv om jeg ser at andre tenker annerledes og det kan være like riktig, så er jeg nok ganske god på og si min mening og holde på den uansett altså.
Men jeg er da i det minste ærlig nok til og stå for de sære meningene mine. [:)]

Hvis ALLE HADDE TENKT LIKT SOM MEG HADDE VERDEN VERT EIN BEDRE PLASS.

Ja, lett. Tenk så fantastisk verden hadde vært om alle var enig med meg, i hvertfall i de viktige tingene.

ORIGINAL: Miriel

Ja, lett. Tenk så fantastisk verden hadde vært om alle var enig med meg, i hvertfall i de viktige tingene.

Det tror jeg også, jeg er enig med deg i mye(i hvertfall det du skriver her) og synes du godt kan kalle deg "rett-troende". [:D]

Definitivt.

Ja absolutt!

Back
Topp