Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke redd for, bor ikke et sted med ulv, og kun sett i dyrepark.
Nei, ikke redd for, bor ikke et sted med ulv, og kun sett i dyrepark.
Absolutt enig med deg. Er det virkelig slik at det må bevises at de er farlige først? For den adferden flere ulver viser nå er ikke normalt for ville dyr. Jeg har hatt ulv rett utenfor huset her og flere ganger utenfor hytta, og har nok en normal skepsis mot ville dyr. Tror ikke en ulv er farlig alene, men noe annet blir i en flokk.... jeg tror vi fint kan ha ulv i norsk fauna men det må være noen som holder kontroll på bestanden.... og slik det for meg virker så blir det stadig flere og den såkalte sona er for litenJeg bor ikke i ulvesonen nå, men er vokst opp i området...
Og ettersom jeg hører og ser på Facebook fra hjemstedet mitt er det blitt mye mye mer nærgående og flere ulv enn da jeg var barn... Flere opplever ulv inne på tunet, hunder er tatt og masse sau.. Ulven blir ikke redd heller hvis de går ut for å skremme...
Skolebarn har også opplevd å bli fulgt etter på vei til skolebussen...
Skjønner godt at de som bor der er redde og synes at Stortinget er helt på bærtur...
Må det gå menneskeliv tapt før folk som ikke bor der skjønner alvoret?? Hva skjer den gangen et skolebarn eller to blir angrepet på skoleveien??
Enig med degJeg bor ikke i ulvesonen nå, men er vokst opp i området...
Og ettersom jeg hører og ser på Facebook fra hjemstedet mitt er det blitt mye mye mer nærgående og flere ulv enn da jeg var barn... Flere opplever ulv inne på tunet, hunder er tatt og masse sau.. Ulven blir ikke redd heller hvis de går ut for å skremme...
Skjønner godt at de som bor der er redde og synes at Stortinget er helt på bærtur...
Må det gå menneskeliv tapt før folk som ikke bor der skjønner alvoret?? Hva skjer den gangen et skolebarn eller to blir angrepet på skoleveien??
Jeg bor ikke i ulvesonen nå, men er vokst opp i området...