Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei, jeg er ikke redd i det hele tatt :) Får jeg strekkmerker så får jeg det :-) Kroppen forandrer seg selvsagt etter to graviditeter og om man får noen synlige merker så gjør ikke det noe :)

Har noen på magen,kom etter andremann,gjør ingenting,har tross alt født 4 og venter nr 5.
Så ikke så rart det sitter litt igjen på kroppen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har merker etter tidligere svangerskap, så noen til spiller ingen rolle.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Har noen jeg fikk på overtid sist, vil jo helst ikke ha flere, men men... Det er ikke så mye å gjøre noe med :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

er litt little to late til å være redd for det nå :P magen min ser ut som et kart etter første svangerskap så en ny elv eller to spiller ingen rolle :P

Så utrolig positive dere er.. Håper jeg tenker sånn etter min graviditet is jeg skille få strekkmerker.. Jeg tenker på det ganske ofte. Det er vel kanskje den tingen jeg kan bekymre meg for som jeg bekymrer meg mest for..

:/

Hadde angst under forrige svangerskap for å få magen ødelagt av strekkmerker . Fikk ingen den gang, har alderen på min side :-)( over 30 år) krysser fingre for at jeg ikke får noen denne gangen heller....

Så utrolig positive dere er.. Håper jeg tenker sånn etter min graviditet is jeg skille få strekkmerker.. Jeg tenker på det ganske ofte. Det er vel kanskje den tingen jeg kan bekymre meg for som jeg bekymrer meg mest for..

:/
Enig med deg.. Har faktisk fått et allerede, et veldig lite et på det ene brystet av alle plasser. Kjenner at det plager meg :O men om det blir med dette ene så skal jeg egentlig være fornøyd, får jeg på magen eller andre mer synlige plasser er jeg redd jeg kommer til å plages enda mer.. Men men, det er jo ingenting å gjøre verken før eller etterpå, så må ta det som det kommer :)

"Redd for" synes jeg er litt rart å skulle være. Mest sannsynlig er det ingenting man kan gjøre for å forhindre det, får jeg det, så får jeg det. Liten vits i å bruke energi på å tenke på det da. Men det gjør absolutt ingenting om jeg ikke får det heller, har jo ikke spesielt lyst på strekkmerker! Men skulle de komme, så gjør det heller ingenting! Forventer ikke (og synes ikke det er noe mål) at kroppen skal se uberørt ut. Men hvis det er noe jeg er redd for eller bekymra, så er det heller ting som kan påvirke helsa / funksjon. Komplikasjoner under fødsel, å revne... Men tenker heldigvis ikke noe særlig på det.

Back
Topp