Er du redd for blødninger?

*Wilma*

Håpefull :)

Ikke kjøp dopapir med røde hjerter på!!!

Vi kjøpte det ttil jul, og har ikke klart å bruke det opp enda.
Jeg har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har fått hjertet i halsen og sett blod på papiret...

Idag skal jeg kjøpe nytt hvitt dopapir!!!

Bare en utblåsning over hverdagens mange episoder , og glede over at jeg har kommet godt ut i uke 6! Kanskje dette går bra likevel?

Vi har hvit dopapir. Men sjekke papiret hver eneste gang etter jeg har tørket ferdig.
Dobesøk er nervepirrende for meg for tiden...

Hali skrev:
Vi har hvit dopapir. Men sjekke papiret hver eneste gang etter jeg har tørket ferdig.

Samma her.. Føler meg ikke trygg før uke 12! Det er første mål

Uff, ja. Dopapiret har ikke blitt studert så nøye etter hvert tørk siden sist jeg var gravid...:-/ Slitsomt!!!

Veldig godt å høre at jeg ikke er alene.

Helt ærlig så er jeg forberedt på at det blir en ny SA eller MA, rett og slett for å beskytte meg selv. Hadde heller ikke tenkt å melde meg inn i en ny terminklubb (nr 3 på et år), men jeg klarte ikke å holde meg unna!

Men jeg var til legen i går, og ho sa at det var ca 2% sjanse for at det skal skje igjen, så alle gode ting er vel tre???

Jeg gleder meg til å begynne å se "hurra, uke 12"-innlegg her inne

Jeg å er helt nervevrak!! Gruer meg til hvert toalettbesøk.. På fredag er jeg 7+1, det var da jeg mistet sist, får vondt i magen av å tenke på det, vil egentlig bare hoppe over den dagen!!

Sist jeg mistet var jeg 4+5 på vei. Det er vel idag det...

Tok en test idag òg (har en del liggende) - vet det ikke har noe å si, men det er litt  betryggende for en eller annen merkelig grunn!

Tenker egentlig ikke noe på det. Nå har jo jeg aldri mistet.
Men tenkte på det hele tiden da jeg var gravid med sønnen min.

mammatil2prinsesser skrev:

Hali skrev:

Samma her.. Føler meg ikke trygg før uke 12! Det er første mål

*Twixie* skrev:

Da er du heldig! Nyt det!

Hali skrev:

*Twixie* skrev:

Da er du heldig! Nyt det!

Ja, alt er så annerledes denne gangen. Er mye roligere!!
Sa det til legen også. Men denne gangen er formen så rævva. Så kan være at det skygger over alt jeg hadde tenkt på ellers...

Hali skrev:

Samme her :) Spesielt ettersom at jeg har gått med til tider vonde/svært ubehagelige mensmurringer i noen dager...

*Twixie* skrev:

Ja, alt er så annerledes denne gangen. Er mye roligere!!
Sa det til legen også. Men denne gangen er formen så rævva. Så kan være at det skygger over alt jeg hadde tenkt på ellers...

Når jeg hadde MA, så mistet jeg alle graviditetssymptomene før MAen ble oppdaget, så jeg er veldig glad for hver time med murringer, kvalme, oppblåsthet og ømme pupper.
Heldigvis er jeg relativt oppegående, så det plager meg lite, men jeg er veldig oppmerksom på formen fra dag til dag!

JA til ømme pupper, sier jeg bare...

Back
Topp