Er du redd for å legge på deg i svangerskapet?

Er ikke redd for å gå opp i vekt :) Er 21+0 nå, og har foreløpig gått opp 4kg fra startvekt (men gikk ned 5kg først pga oppkast, så har gått litt opp og ned).

Synes det er snodig å veie mer enn jeg noen sinne har gjort, men jeg elsker det og har faktisk aldri følt meg finere :) <3 Var normalvektig før graviditet
 
Er du redd for å gå opp litt i vekt? Eller mye?
Har du vurdert kaloritelling eller slanking i svangerskapet? Hvorfor?
Ikke redd for å gå opp litt. Men er i 24. uke nå og har gått opp 11 kg alt. Så blir strengere kaloriinntak nå. Har blitt litt for mye junk (krone is og potetgull). Så må kutte ut den type "mat". Men nå er det så mye godt av frukt og bær så det skal ikke bli noe stort problem
 
Ja, egentlig.. Har to prolaps skiveglidninger i ryggen, og hvor tyngre jeg blir - hvor mer belastning blir det. Har også en betennelse i hofta :( Må prøve å bare gå opp det jeg burde og ikke masse kilo ekstra fordi man spiser feil.
 
Ikke direkte redd for stor vektoppgang, men prøver å være litt bevisst på hva jeg dytter i meg, for kiloene skal jo tross alt av igjen etter svangerskapet. Ikke at jeg har vært kjempeflink hittil, og ferien gjør jo sitt med matinntaket.. Men håper det blir litt lettere nå som jeg begynner å få tilbake energien igjen og jeg kan gå turer, samt å komme tilbake på jobb med litt mer faste spiserutiner ;)
 
Jeg gikk opp 17kg :p 8 mnd etter med så og si ingen trening, er jeg ned i startvekt igjen. Jeg spiste normalt og sunt gjennom svangerskapet. Tenkte ikke noe på dette :)
 
Jeg er litt redd ja..har gått opp to kg og er kun i uke 9+0..men det har vært mye cravings på junk food og nå orker jeg ikke det.
 
Ja, er i grunn litt redd for å legge på meg. Mest fordi jeg er overvektig og ikke bør legge på meg noe særlig.
Begrenser bare sukkerinntaket og prøver å gå turer jevnlig.
 
Back
Topp