Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg var nyutdannet i 2004 hadde jeg 259 000 i årslønn. Noen av mine arbeidsoppgaver er:
- planlegge, gjennomføre og evaluere pedagogiske opplegg og den daglige driften av avdelingen
- Utviklingsarbeid, dvs veilede og utvikle det øvrige personalet
- Organisering av avdelingen (tar myyyye tid!)
- Gjennomføre foreldresamtaler og medarbeidersamtaler
- Lage månedsplaner og månedsbrev, skrive rapporter
- Sørge for at hvert barn blir fulgt opp, kartlegge utviklingen deres og ha kontakt med ekstrerne instanser ved behov (helsestasjon, PPT, barnevern o.l)
Ja, jeg trives!
Takk for svar! Er du utdannet førskolelærer? Syns lønna hørtes lav ut, men den er kanskje høyere i dag. Får man noe ansiennitet for å ha vært hjemme med egne barn..?sjøhest skrev:
Takk for svar! Er du utdannet førskolelærer? Syns lønna hørtes lav ut, men den er kanskje høyere i dag. Får man noe ansiennitet for å ha vært hjemme med egne barn..?sjøhest skrev:
Lønna har heldigvis steget litt siden 2004 ja. :) Minstelønna i kommunale barnehager er nå på 328 800, og i private barnehager (de som er medlem i PBL-A) er 364 000. I tillegg til dette er det store lokale variasjoner.
Ja, man får ansennitet for å være hjemme med egne barn.