Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var selvfølgelig det jeg mente...Jeg har ikke tilgang til lukket rom, kun skjult gruppe.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis det er noen som har søkt om tilgang men ikke fått, ta kontakt med meg, så skal jeg se hvor flaskehalsen ligger!![]()
Får fremdeles ikke oppdatert terminlisten. Hittil har det bare vært "oppdatering" om ny dato og eventuelt kjønn etter oul, men ser nå at et par har prøvd å skrive seg på. Det er jo en forutsetning for å kunne komme på skjult forum.
Men jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg skal klare å oppdatere den når det bare er en haug med rare tegn og om jeg tar vekk noe (feks en gammel dato fordi jeg skal skrive opp vedkommende på en annen dato) så forandrer masse seg oppover i hele tråden... Når jeg prøver nå i dag igjen kommer ikke første innlegg opp engang.
Den er oppdatert, og kommer til å fortsette å bli detHva med å lage en ny liste? Denne kan jo bli oppdatert med de som fremdeles er her?
fra app'en
I fix =)Får fremdeles ikke oppdatert terminlisten. Hittil har det bare vært "oppdatering" om ny dato og eventuelt kjønn etter oul, men ser nå at et par har prøvd å skrive seg på. Det er jo en forutsetning for å kunne komme på skjult forum.
Men jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg skal klare å oppdatere den når det bare er en haug med rare tegn og om jeg tar vekk noe (feks en gammel dato fordi jeg skal skrive opp vedkommende på en annen dato) så forandrer masse seg oppover i hele tråden... Når jeg prøver nå i dag igjen kommer ikke første innlegg opp engang.
Hehe.jeg har fortsatt "request pending" både her og på februar 2013.. (jeg er jo begge steder...effektivt)
Den er oppdatert, og kommer til å fortsette å bli det![]()
Sitter på data, men har bare Mac og safari, altså ikke Explorer... Kanskje det har noe å si? Har ikke tilgang til noe pc - ingen jeg kjenner som har heh... Takk du kan gjerne overta oppdateringen jaJeg har oppdatert terminlisten til og med dagens dato. Når man sitter på data, er det ikke noe problem. Jeg kan godt ta ansvaret for å oppdatere den![]()