Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne! Har opplevd ting som ikke kan forklares med vær og vind, elektrisitet o.l og har vært flere tilstede som har sett og hørt det samme. Finner også trøst i tanken om at mine nærmeste som er døde har er øye på oss. Er ikke overtroisk a la 7 års ulykke for å knuse et speil, svsrt katt over veien osv.Jeg er.
Jeg finnes ikke religiøs men jeg tror f.eks at de nærmeste avdøde gjerne titter innom en gang i blant for å passe på
Jeg finner iallfall trøst i den tanken
Har opplevd å bodd i en hjemsøkt hus og det er ganske så fascinerende når man er alene hjemme
Jeg tror litt på alt litt agnostiker, tenker jeg mye som ikke kan bevises og mye som er mulig.
Jeg er overtroisk Tror at personer kan gå igjen og mener bestemt jeg har opplevd dette selv Er også overbevist om at det finnes vardøger og at både jeg og mamma har sånne
Nå kjenner jeg at jeg høres litt sprø ut, men får så være Hahah!
EnigVeldig enig i denne her
Jeg tror på at det finnes mer enn vi kan se eller bevise. Hvorfor er det så sinnsykt egentlig? Det finnes så mye rart her i verden at hvorfor ikke. Jeg tror ikke alt kan forklares fordi vi ikke er smarte nok eller har kommet langt nok til å kunne forstå det.
Disse forskerne er virkelig ikke allvitende og vi vanlige burde tenke litt selv. Forskere kan ta feil de også.
Forskere kan ta feil, men det er jo litt merkelig at spøkelser f.eks ikke kan bevises, når det bør være flere av dem enn det er levende mennesker på jorden.
Når en forsker hevder noe, skal det godkjennes, altså etterprøves av et uavhengig panel av forskere som skal konkludere med samme konklusjon, før noe publiseres/offentliggjøres.
Derfor kan vi stort sett fint tro på hva vitenskapen sier.
Det betyr ikke at det er ting som ikke er bevist enda, men jeg tror ikke på ting som ikke er bevist. Jeg tror alt kan forklares, men ikke nødvendigvis akkurat nå. "Vi" har tatt livet av mang en myte, som folk trodde på før, fordi de ikke hadde forutsetningene for å forstå hva som skjedde rundt dem.
Er vel fordi vi ikke har kommet langt nok, som jeg sa. Vi har ikke kommet langt nok innen forskning til å kunne bevise ånder eller spøkelser eller hva det nå måtte være. Bare fordi noen myter er blitt motbevist betyr jo ikke at alt er vås. Og jeg har hørt litt for mye av folk jeg kjenner godt som ikke hadde funnet på slikt for moro skyld.
Tvilere må bare få tvile, så får vi troende få tro. Skader jo ingen. Jeg sier det fordi jeg ser uttrykket på enkelte når folk forteller.
Litt overtroisk, men ikke mye..