Er du opptatt av kosthold som gravid?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Jeg er i overkant interessert i kosthold. Driver en facebook side med bestevenninnen min som er ernæringsfysiolog. Og er opptatt av "ren" mat. Foodprosessoren går varm i småbarnstida :p

Flere som er like "gira" som meg? Som kanskje har tips til sider/grupper med mye gode oppskrifter?
 
Er opptatt av kosthold selv! Men etter jeg ble gravid gikk dette rett vest kan du si! :p pga spottingen har jeg heller prioritert å ligge i ro! :p gleder meg til jeg blir bedre, så jeg kan fokusere på sunn, næringsrik mat igjen! :D
 
Er opptatt av kosthold selv! Men etter jeg ble gravid gikk dette rett vest kan du si! :p pga spottingen har jeg heller prioritert å ligge i ro! :p gleder meg til jeg blir bedre, så jeg kan fokusere på sunn, næringsrik mat igjen! :D


Jeg blir fryktelig dårlig av "dårlig" mat :confused:
Når jeg har vært på fest hos venninner i Oslo, så har jeg alltid stoppet på Deli de Luca på vei hjem. Og spist sikkert 1-2 kakestukker, pizza … Blir såååå dårlig:p

Dyrker du litt selv også, eller hvordan mat "bruker" du?
Jeg er ekstremt opptatt av dyrevelferd også, så blir ikke stort annet enn økologisk ..

MAT ER SÅÅÅ GODT <3 :D:D

Håper du kommer deg på bena snart, så du kan kose deg med god mat ;)
 
Jeg blir fryktelig dårlig av "dårlig" mat :confused:
Når jeg har vært på fest hos venninner i Oslo, så har jeg alltid stoppet på Deli de Luca på vei hjem. Og spist sikkert 1-2 kakestukker, pizza … Blir såååå dårlig:p

Dyrker du litt selv også, eller hvordan mat "bruker" du?
Jeg er ekstremt opptatt av dyrevelferd også, så blir ikke stort annet enn økologisk ..

MAT ER SÅÅÅ GODT <3 :D:D

Håper du kommer deg på bena snart, så du kan kose deg med god mat ;)
Åh! Mat er kjempe godt!! :D jeg er egentlig en skikkelig sukkermums, men nå klarer jeg ikke tanken på søtt en gang! Eneste som frister for tiden er salt mat! :p
Dyrker ikke noe selv nei, men det hadde vært gøy å gjort det! har verken plass eller grønne fingre! :p prøver egentlig bare å være sunn å lage mest mat fra bunnen av! :)
 
Back
Topp