Er du og mannen enige om hvor mange barn dere skal ha?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Sambo ønsker tre, jeg mener det holder med to :) Men vet hva framtiden bringer. Da er dette min siste graviditet om vi bare skal ha to, og det er litt trist å tenke på :p

Jeg vil ha tre, han vil ha to. Men vi starter med denne ene og ser hvor mange det blir etterhvert :)

Vi begge vil ha to barn, så det nærmer seg nå <3

Mannen min sa han ikke ønsket barn etter han er 30, og det er bare ett år til :P
Vi venter nå vår første, og jeg vil veldig gjerne ha to :) Klarer nok å smøre mannen til å bli enig om et barn til selv godt etter han har fylt 30 ;)

Vi er enige om at vi må prøve å få til minst to barn ;-)

Her ville han egentlig ikke ha flere barn. Han har en fra før av som begynner å bli stor, så han så seg ferdig med småbarnsperioden. Det var jeg ikke enig i, så da ble enige om én unge sammen. Da viste det seg at vi skulle få tvillinger. Og siden det var en gutt og en jente så var det ingen av oss som syntes vi trengte flere barn. Dessverre så mistet vi gutten vår i krybbedød rett før jul, og da var mannen snar å si at han ville prøve å få en til. Jeg var egentlig ikke enig pga at tvillingene kom i uke 26 og jeg er redd det samme skal skje på nytt. Men så ombestemte jeg meg. Vil så gjerne at jenta vår skal få et søsken som er nært henne, siden sønnen hans er snart 9 år gammel og det blir et veldig stort alderssprang mellom dem. Så hvis spiren sitter nå så får vi to veldig tette barn. Hun er født i august 2015(hadde termin i slutten av november), og har nå ifølge appen jeg bruker, termin 4. november

Så utrolig leit med lille gutten deres:'(
Klem til deg♡

Enige om minst to. Samboer vil vel ikke ha fler, jeg er litt delt. Men ser for meg at vi ender på to pga økonomi og alder:)

Vi er enige om én til men jeg har foreslått en til rett etter denne da :-) Han er ikke helt enig i det nei :-P

Vi er enige om at dette blir sistemann. Det blir vår andremann, men jeg har en gutt fra tidligere så vi får jo tre :)

Mannen vil ha 3-4 barn, mens jeg bare vil ha 2. Så vi får se! Nå venter vi nr 1 da, så enda leenge igjen å tenke på dette :p

Dette blir absolutt siste da vi begge har flere barn fra før av.

Eg var først på 2, mest for eg tenkte han ville ver fornøyd då. Men så kom han og sa 3, og eg seier meg enig der :)

Vi er vel i grunnen enig om to, men han mener at om det blir tvillinger første gang, så må vi ha en tredje også.

Vi er vel i grunnen enig om to, men han mener at om det blir tvillinger første gang, så må vi ha en tredje også.

Sånn er det litt her. Ble ikke tvillinger på første da, men jeg har nevnt for samboer at om det blir tvillinger på andre må vi nesten ha en fjerde og:p hehe

Back
Topp