Er du og mannen din enige?

Jeg har alltid hatt lyst på tre! :) men tror jeg sier meg ferdig etter denne! Da har vi to! :D Jeg er så redd vi ombestemmer oss, for jeg vil virkelig ikke gjennom dette en gang til, selv om det er verdt det tilslutt! :p
 
Akkurat sånn er det her og!

Han har ikke helt avskrivd nr 3 (2 for han) heldigvis.
Så hyggelig med flere søsken!
Mannen begynte snakke om hus med 5 soverom (oss, ungene og et gjesterom )når jg begynte å tulle om å ha hus med 100rom. Så har kommet frem til at jeg bare må begynne å innbille han at jeg vil ha en drøss med unger, så blir han fornøyd når jeg til slutt går med på "bare" 3;):joyful::D
må bestemme oss innen få år da, for han vil snippe... Men jeg har sagt han ikke får lov før jeg er helt ferdig med tanken på flere.
 
Nja... Jeg ønsket meg 4 barn med mannen min, men siden vi har hatt en del utfordringer på den fronten, så var han i grunnen veldig fornøyd når vi endelig fikk Poden. Jeg hadde nettopp overtalt ham om å prøve på en til, da jeg ble gravid, og da var han helt bestemt. Det er nok med to.

Jeg ville jo gjerne ha en til, men innså tilslutt at det hadde gått så lang tid, så vi fikk være fornøyd med to.... Poff! Der satt det en ny spire!
Hahaha! :joyful:...men DETTE er siste gang.
 
Vi er enige om at vi ønsker at Button skal ha søsken og at vi ønsker at det ikke skal bli for stor aldersforskjell mellom de, men vi har ikke snakket så mye om hvor mange. Jeg drømte alltid om 12 unger da jeg vokste opp, men nå er jeg litt mer realistisk (og for gammel for å få SÅ mange) så kanskje 1 eller 2.
 
Mannen begynte snakke om hus med 5 soverom (oss, ungene og et gjesterom )når jg begynte å tulle om å ha hus med 100rom. Så har kommet frem til at jeg bare må begynne å innbille han at jeg vil ha en drøss med unger, så blir han fornøyd når jeg til slutt går med på "bare" 3;):joyful::D
må bestemme oss innen få år da, for han vil snippe... Men jeg har sagt han ikke får lov før jeg er helt ferdig med tanken på flere.
Jeg liker taktikken :D
Kanskje det er det jeg må gjøre. Jeg har bare ikke lyst til å ha to "enebarn" med 10 år i mellom. Vi har 4 soverom og aldri gjester så det skulle løst seg ;)
 
Ja, vi venter nr 2 nå. Så får vi se senere om vi vil ha flere :) men jeg tror vi stopper etter to ;)
 
Back
Topp