Er du og mannen din enige?

Delvis, han ønsker egentlig 3 og jeg ønsker 2, men han ønsker IKKE at jeg skal gå gravid en gang til da jeg har store plager.
 
Ja :)
 
Uenig her. Han vil egentligt bare ha 1. Jeg vil ha minst 2 helst 3 :D
Vi får se hvordan det går med vår første nå :)
 
Her er det nok med 2 for han og jeg er åpen for 3 kanskje. Men tenker det er noe vi finner ut av etterhvert :)
 
Ikke helt. Han har hatt lyst på 1-2 og syns det er nok med en egenprodusert og en bonusgutt.
Jeg har hatt lyst på 2-3, vil gjerne ha 3 siden det blir så stor aldersforskjell på storebror og lillebror nå. Men får se, frister lite å gå gravid OG ha en 1-2 åring, siden jeg blir såpass dårlig.
 
Enn så lenge :p er hans første og min tredje som kommer og vi er enige om at vi har nok med tre. Men spørs jo også litt på hvordan ting blir når lillesøster kommer ;)
 
Begge vil ha to.
Min andre og hans første men han syns det holder :) og ingen av oss vil at jeg skal gå gravid igjen hehe
 
Det startet med at jeg alltid Har tenkt 2 og han hadde lyst på 4. Begynte å vende meg til tanken på mange barn, og da var han plutselig nede i 3 :p
Jeg klarer ikke se for meg at dette blir siste barn (nr2), men denne graviditeten har vært tøff med dårlig bekken, lite overskudd og en storesøster på snart 2. Vi bor ikke ved noen besteforeldre, og det gir litt ekstra utfordringer når han jobber offshore. Men vi får se etter hvert :)
 
Vi har lyst på 2 :)
 
Hehe.. Når vi ble et par var han enig om en og eg ville ha to :p og her sitter vi då å venter på nr 3 ;)
 
Nei:laughing005 jeg har lyst på mange, ala 5 stk, mens han tenker mer 2:laughing021 vi møtes nok på halvveien med 3 stk tror jeg:)
 
Vi er enig i at vi nok har lyst på en til etter førstemann :) Kommer det flere er de hjertelig velkomne av begge, men det er ikke noe vi har tenkt å jobbe for.
 
Ja, det er vi
 
Ikke helt. Han har hatt lyst på 1-2 og syns det er nok med en egenprodusert og en bonusgutt.
Jeg har hatt lyst på 2-3, vil gjerne ha 3 siden det blir så stor aldersforskjell på storebror og lillebror nå. Men får se, frister lite å gå gravid OG ha en 1-2 åring, siden jeg blir såpass dårlig.

Akkurat sånn er det her og!

Han har ikke helt avskrivd nr 3 (2 for han) heldigvis.
Så hyggelig med flere søsken!
 
Uenig her. Han vil egentligt bare ha 1. Jeg vil ha minst 2 helst 3 :D
Vi får se hvordan det går med vår første nå :)
Samme her, nesten! Han har en fra før og vil ikke ha mer enn to. Men eldste er ungdom ... så jeg vil at denne skal ha et søsken som er litt nærmere i alder.
 
Back
Topp