Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017 Oktoberlykke2020❤ 26 Jun 2019 #21 Ja, jeg vil at hen skal se ordentlig ut men samtidig ha komfortable klær til å leke i. Toåringen lar fortsatt meg bestemme enda, heldigvis
Ja, jeg vil at hen skal se ordentlig ut men samtidig ha komfortable klær til å leke i. Toåringen lar fortsatt meg bestemme enda, heldigvis
Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17 26 Jun 2019 #22 Rimfrost92 skrev: Så lenge de kler seg etter været, så får de velge selv. Jeg prøver veilede, men de er ikke alltid enige Minste på 2 år finner frem klær selv og, hun er ganske bestemt , og skal helst gå ned støvler, er det sol og fint vær så må jeg gjemme støvlene Klikk for å utvide … Støvler er tingen her også, så de må gjemmes når det ikke er støvlevær
Rimfrost92 skrev: Så lenge de kler seg etter været, så får de velge selv. Jeg prøver veilede, men de er ikke alltid enige Minste på 2 år finner frem klær selv og, hun er ganske bestemt , og skal helst gå ned støvler, er det sol og fint vær så må jeg gjemme støvlene Klikk for å utvide … Støvler er tingen her også, så de må gjemmes når det ikke er støvlevær
F Fenomen Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020 26 Jun 2019 #23 . Last edited: 2 Sep 2020