M
Moderator Steffen
Guest
Er du nøye med kostholdet som gravid? Og føler du Matportalen sine anbefalinger om kost og folat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger anbefalingene for gravide, men med kvalme spiser jeg det jeg har lyst på
Har helt avsmak fra godteri da
Husker jeg hadde veldig dilla på Stratos siste del med nr 1, og mandariner. Med nr 2 var jeg mer der jeg er i dagAkkurat samme her. Ikke lyst på sjokolade, skjedde sist også.
Husker jeg hadde veldig dilla på Stratos siste del med nr 1, og mandariner. Med nr 2 var jeg mer der jeg er i dag
Rart det der hvor mye rart kroppen vil ha og ikkeOstepop her med, mitt barn består av ostepop. Og jammen liker hen det også den dag i dag!
Jeg ble såå lei meg når det plutselig gikk opp for meg at jeg måtte la være salamien på brødskiva igjen.. Så ja, følger anbefalinger og prøver å spise sunt men har til nå skeiet litt mye ut med godteri *skjerpings*
Ja, de sier så, men jeg tar ikke sjansen skal klare meg uten i 9 mnd altsåGilde mener vel at deres Salami kan spises av gravide også? Mener jeg har lest det en plass [emoji4][emoji85]
Jeg krevde knekkebrød med salami levert etter ungen var ute, og det fikk jegHadde med fenalår på fødestua sist
Hehe! Ja, den pakken med fenalår gikk med på høykant på barselJeg krevde knekkebrød med salami levert etter ungen var ute, og det fikk jeg