Er du mye kvalm?

Jeg er sykemeldt og jobber nå kun 40%. Fungerer kun på jobb frem til kl 12 på dagen. Etter dette er det strake veien nedover og dagen ender som regel over doen. Men er samtidig deilig å være litt på jobb for å få dagen til å gå litt å få det sosiale.

Jeg er også kun på jobb 40% for tiden. Syns det er fantastisk å kunne gå på jobb for å kunne gjøre noe nyttig. Helt i starten da kvalmen kom, klarte jeg ikke å jobbe i det hele tatt. Men den verste bølgen er over, heldigvis.

Tror kanskje de på jobb ikke helt forstår hvorfor kvalmen ikke går over, men det gjør jo i grunnen ikke jeg heller.
 
Fremdeles kvalm kvar dag, særlig på ettermiddagen, men meir på formiddagen i det siste kjedelig, og håper det snart gir seg!
 
Jeg er også kun på jobb 40% for tiden. Syns det er fantastisk å kunne gå på jobb for å kunne gjøre noe nyttig. Helt i starten da kvalmen kom, klarte jeg ikke å jobbe i det hele tatt. Men den verste bølgen er over, heldigvis.

Tror kanskje de på jobb ikke helt forstår hvorfor kvalmen ikke går over, men det gjør jo i grunnen ikke jeg heller.

Jeg har nå gitt beskjed på jobb at kvalmen mest sannsynlig kommer til å vedvare til ungen er ute og at sannsynligheten for at jeg kommer i full jobb igjen er liten. Var sånn sist graviditet også. De er heldigvis veldig forståelsesfulle og de første intervjuene med vikarer er nå igang. Gleder meg til å få en å lære opp, som kan ta endel av min jobb nå som jeg jobber redusert.
 
Back
Topp