babyboy2010 Glad i forumet 11 Apr 2010 #3 Nei, det er eg ikke, vokner som oftest opp med ett smil med mindre eg har hatt en grusom drøm!![;)]
Lillebollå Glad i forumet 11 Apr 2010 #5 Hvis jeg har sovet dårlig, så bør du ikke tråkke meg på tærene de første 15 min nei....[8D] Men går heldigvis ganske fort over.
Hvis jeg har sovet dårlig, så bør du ikke tråkke meg på tærene de første 15 min nei....[8D] Men går heldigvis ganske fort over.
KarinMaria Glad i forumet 11 Apr 2010 #6 Nei, kan ikke si at jeg er det. Men synger vel heller ikke når jeg står opp. Er ofte veldig trøtt, men ikke morgengretten [:)]
Nei, kan ikke si at jeg er det. Men synger vel heller ikke når jeg står opp. Er ofte veldig trøtt, men ikke morgengretten [:)]
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 11 Apr 2010 #7 Ja[&o] Ikke mange som tørr å prate med meg på morgenen [&:][8D]
I ida_marie Flørter med forumet 12 Apr 2010 #8 Er ikke akkurat den største sola på mårran nei.. [;)] Men går over så fort jeg får våknet!
ToSmå2010 Forumet er livet 12 Apr 2010 #9 Nei ikke morgengretten, men bruker litt tid på å våkne.. Det er det værste med å sove[8D] At man må våkne.. hehe
Nei ikke morgengretten, men bruker litt tid på å våkne.. Det er det værste med å sove[8D] At man må våkne.. hehe
Piplup Elsker forumet 12 Apr 2010 #11 Ja, er morgengretten. Går fort over hvis ingen tuller med meg, men noen ganger så greier ikke mannen å la være. Da kan jeg være sur et par timer...
Ja, er morgengretten. Går fort over hvis ingen tuller med meg, men noen ganger så greier ikke mannen å la være. Da kan jeg være sur et par timer...