Er du merke bevist?

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Enten det gjelder klær, vesker eller bilder ;)

Jeg er kansje litt opptatt av det men det går mest på kvalitet og ikke selve merket :)

Njææ... Har jo funnet meg noen favoritter, og lært hvilke klær man kan forvente lite av. Ellers følger jeg mest tester når det gjelder ytterklær og sko osv.

Sminke er jeg også passe merkebevisst på, men går jo ut fra erfaring og anbefalinger der også.

Nei! Jeg bryr meg absolutt ikke om merker på klær eller andre ting. "Billige" ting kan være like bra ,om ikke bedre og ha akkurat samme kvalitet som de dyre merke tingene! Kjøper det jeg liker og vil ha uavhengig av merke!

Nei! Jeg bryr meg absolutt ikke om merker på klær eller andre ting. "Billige" ting kan være like bra ,om ikke bedre og ha akkurat samme kvalitet som de dyre merke tingene!
Når det gjelder de fleste klær er jeg helt enig. Pappa handler på dress man og gubben lacoste osv og synes de både ser og kjennes helt like ut :)

Tja... Pengeboka sier nei, å lysten sier ja. Så blir jo brukt da vis jeg finner noe greit eller salg :) ellers er jeg godt fornøyd med rimeligere merker også!

Kjøper ingenting kun fordi det er et spesielt merke, men på kvalitet og også passform når det kommer til klær :)

Nei. Kjøper det jeg liker av relativt billige varer. (Cubus).

Ikke i det hele tatt. Nesten så jeg bevisst unngår merketing :p

Jeg er helt ekstrem og jeg skjemmes til de grader. Jeg snakker ikke høyt om det og forteller det ikke til noen, jeg hater meg selv for det faktisk :p men trooor det er kvaliteten jeg blir lokket av!! Også kommer det litt an på da. Vanlige hverdagsklær kan vi godt kjøpe på hm til liten og stor (mest liten), men turklær, treningsklær og finere klær må være av "rett" merke.

Ja og nei. Trenger ikke Gucci og Prada. Men er nøye på gode merker på feks regntøy og utetøy osv for å være sikker på at det er kvalitet :)

Jeg har Louis Vuitton vesker, Marc Jacobs, Guess etc, men handler likevel på HM. Jeg unner meg dyre vesker og lommebøker, men bruker også billige ting :)

Ja det er jeg. Bil og vesker er viktig:D
Ikke SÅ mye på klær

Både og. Har tidligere jobbet på parfymeri ved siden av studier, så har blitt "vant til" å kjøpe merkevarer når det kommer til sminke. Foundation fra MAC og Sensai er bedre enn feks Maybelline og Isadora sine, synes jeg.

Av klær til meg selv handler jeg gjerne på rimelige kjedebutikker H&M, Bestseller, Gina Tricot, Bik bok++. Når det gjelder sko og yttertøy til hele familien går vi ofte for merkeklær .

Kjøper ikke noe kun på grunn av merket. Det er viktigere at det er god kvalitet og at jeg liker det.

Back
Topp