Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mentalt klar.. Hmmm. Jeg vil gjerne si ja, men jeg er ikke det ennå. Altså, ingen krise om han kommer nå men jeg skulle så gjerne fått gått ut i permisjon først så jeg kan hvile litt og tenke på andre ting enn jobb.
Men når jeg går ut i permsisjon og påsken er over så tenker jeg at det mentale er på plass
Mentalt klar til at babyen skal være ute, men fødselen? Nei. Men det blir jg ikke heller, om jeg får og forbereder meg så går jeg og bygger opp en frykt for alt som kan skje, pluss smertene, så her e det bare å lage som det ikke skal skje helt til point of no return og det er på tide å ta turen til sykehuset
Ikke fødeklar her!! klar for og bli kvitt plager og sånn, men ikke klar for og få baby liksom :-/ vet ikke hvorfor. 5 uker igjen jeg og. Har en del og ordne i hus. jeg ordner så mye eg orker, men har jentungen på 2 år som er hjemme heledagen og vi må leke og være ute osv og en gutt på 5 som er 60% i bhg så jeg har egeklig henda fulle fra før. og tenker at jeg vill ha orden og vaske på alt før bebi kommer. når kvelden kommer er jeg så gåen at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på. tenker hver kveld: vist fødselen strater nå sier jeg neitakk jeg må sove nå