Er du mentalt klar for fødsel og baby?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Nå har jeg 5 uker igjen til termin, og må jo si at jeg gleder meg til å komme i mål. Men i går så spurte naboen meg om jeg var mentalt klar for at det snart kan bli fødsel. Der må jeg nok innrømme at jeg er så mentalt innstillt på at det ikke blir fødsel og baby før i Mai, at jeg nok hadde fått en smule panikk om det skulle starte i April en gang :P Så hvordan er det med dere?

Jeg begynner å føle meg litt mer "klar" for hver dag som går, men håper og tror at jeg har hele april pluss noen dager i mai på å innstille/forberede meg enda litt til, til fødsel.

Jeg er ikke redd for fødselen, jeg prøver å tenke positivt og at jeg skal klare det.
Er innstilt på at det kommer til å være smertefullt både før og under fødsel, men jeg skal bite tennene sammen og komme meg gjennom tidenes største styrkeprøve!

Premier er så verdt det❤️

Jeg har vært klar siden rundt uke 20, så kunne ikke vært mer klar for hver dag som går :p Har termin 23 mai, så har ingen tro på at det skjer så tidlig som i april :)

Jeg har termin 2.mai så jeg føler jeg må være forberedt på at det kan bli april, selv om jeg virkelig håper på mai baby! Om jeg er mentalt klar på fødsel det tror jeg ikke at jeg kan si. Jeg hadde omgansyken forje helg og husker jeg da fikk litt fødsels angst pga utmattelsen og smertene det førte med, men nå som jeg er frisk så tenker jeg igjen jaja det blir spennende. hehe

Jeg begynner å føle meg litt mer "klar" for hver dag som går, men håper og tror at jeg har hele april pluss noen dager i mai på å innstille/forberede meg enda litt til, til fødsel.

Jeg er ikke redd for fødselen, jeg prøver å tenke positivt og at jeg skal klare det.
Er innstilt på at det kommer til å være smertefullt både før og under fødsel, men jeg skal bite tennene sammen og komme meg gjennom tidenes største styrkeprøve!

Premier er så verdt det❤️

Jeg tenker også sånn at det er viktig å prøve å tenke positvt og at man skal klare det. Premien er så absolutt verdt det! <3 Men jeg er bare ikke helt klar enda, selv om man bare må hvis det setter i gang :P

Jeg har vært klar siden rundt uke 20, så kunne ikke vært mer klar for hver dag som går :p Har termin 23 mai, så har ingen tro på at det skjer så tidlig som i april :)

Det må jo føles som en hel evighet om du har vært klar i snart 20 uker for fødsel :P Bedre å være tidlig klar, enn aldri :)

Det må jo føles som en hel evighet om du har vært klar i snart 20 uker for fødsel :p Bedre å være tidlig klar, enn aldri :)

Om det gjør! Føles ut som at jeg er langt på overtid allerede :p

Helt klar på at dette må j bare igjennom, får verdens beste premie etterpå så all smerte og helvete som kommer blir verdt det! Ut må hun uansett hvor vondt det kommer til å gjøre, å overlever gjør j jo så dette går bra!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Føler at det er så pass trangt om plassen inni der så tror kansje at jeg håper han her komme litt før slik som storesøster. Kan liksom bare komme når han vil :p fødselen blir som den blir.. Ut må han unsett tenker jeg. Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en hel del ting som jeg må få på plass først... Gubben rev jo ut badet for noen ukersiden. Reisverket er kommet opp... Vurderer nesten å fake litt eier for å gi han tupp i baken til å bygge fortere. :p

Dessuten så må jeg få ordnet klar seng ol. Men hadde det skjedd nå så hadde vi klart det altså...

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke klar for at det blir noe fødsel i april nei.
Da blir det jo helt feil med tanke på hele permisjonsregnskapet her! He he
Har termin først 20 mai så tror ikke noe skjer før da.. Eller jeg tror hun kommer 18 mai da. På sin oldemors bursdag

Jeg føler meg mentalt klar, dette blir min tredje fødsel så vet jo hva jeg går til. Men de to forgje gikk veldig fint, så er innstilt på like fin fødsel nå!!
Og i huset er nesten alt klart, må vare mase litt til på mannen om få montert opp det stellebordet....

Jeg er klar som et egg for både fødsel og baby. Jeg føler at jeg bare sitter å venter på at det skal skje nå. Missforstå meg rett, jeg gruer til fødselen, men det hadde jeg gjort om en mnd også.

Hadde en natt jeg våknet av skikkelige tak i ryggen, var på nippet til å tro det var rier. Jeg gleder meg veldig til å få det overstått og endelig holde han, men april er for tidlig. Er ikke mentalt klar i skrivende stund.

Jeg er veldig klar for å blitt kvalmen og hilse på han. Men er ikke mentalt klar for å føde verken i april eller mai:p

Ikke klar for og føde,men veldig klar for å få ut lillebror og se han:)Sliter veldig om dagen med helsen nå så 5 uker er lenge og vente når helsen er dårlig:(

Jeg føler meg veldig klar til å føde, samtidig at jeg er nesten sikker på at jeg kommer til å få litt panikk når det hele setter igang, og tro jeg ikke er klar :p men han trenger ikke komme enda, kan vente litt til så vi får satt opp senga i alle fall :p

iphonen

Ikke klar for at det blir noe fødsel i april nei.
Da blir det jo helt feil med tanke på hele permisjonsregnskapet her! He he
Har termin først 20 mai så tror ikke noe skjer før da.. Eller jeg tror hun kommer 18 mai da. På sin oldemors bursdag

Sånn sett så håper jeg også at han ikke kommer så veldig mye tidligere. Er litt av en kabal som må gå opp med den permisjonen altså :)

Jeg føler meg mentalt klar, dette blir min tredje fødsel så vet jo hva jeg går til. Men de to forgje gikk veldig fint, så er innstilt på like fin fødsel nå!!
Og i huset er nesten alt klart, må vare mase litt til på mannen om få montert opp det stellebordet....

Dette er min andre, den første var veldig fin. Så jeg også tenker at jeg vet hva jeg går til og er innstilt på at det kommer til å gå bra. Men er ikke helt klar enda, trenger noen uker til :P

Dette er min tredje så jeg vet var jeg går til og er helt klar mentalt.
Mindre en en måned til termin! Gleder meg til permisjon så han kan godt vente til termin med å komme :)

Back
Topp