Er du lukkeleg gravid?

M

Moderator Marte

Guest
.. eller har du opplevd svangerskapsdepresjon?

"Har du opplevd at du blir trist eller føler deg deprimert i graviditeten og at du ikke helt har skjønt hvorfor? Du er ikke alene om å føle det slik og heller ikke unormal på noen måte. Men for å unngå at tristheten eller depresjonen tar overhånd er det viktig å komme følelsene dine i møte. For det finnes hjelp å få."
Les meir om svangerskapsdepresjon her!
 
Er heldigvis lykkelig gravid og veldig takknemlig for det!
 
Har vel sjelden vært mindre lykkelig, tror jeg... har det litt vanskelig både hjemme og på jobb, så kan ikke påstå jeg er så veldig lykkelig, nei. Men jeg gleder meg til baby:)
 
Har det helt greit. Har andre ting som tynger på, men det har ikke noe med dette svangerskapet å gjøre, så jeg skal prøve å bruke de siste ukene på å nyte graviditeten :)
 
Er heldigvis lykkelig gravid, og nyter det å være gravid :happy:
 
Ja, denne gangen er jeg det og det er så godt ❤
Sist svangerskap slet jeg med svangerskapsdeprisjon og var så redd dette svangerskapet skulle bli likt. Kom så uventet og brått sist og uten "grunn". Kjente litt tendenser i starten av andre trimester, men fikk jobbet gjennom det heldigvis :)
 
Jeg har det stort sett veldig godt nå, og er så takknemlig for det :Heartred kan periodevis kjenne på det å være sykmeldt og isolert, men hvem ville ikke det etter en periode..

Hadde barseldepresjon med førstemann for 12år siden, men da var livet helt annerledes.
 
Last edited:
Akkurat nå er jeg på bristepunktet av hva jeg orker. Gleder meg ikke en gang til barnet kommer :( Håper på fortsatt sykemelding i dag, jobb på toppen av dette fungerer ikke.
 
Akkurat nå gleder jeg meg til alt er over! Kvir meg så enormt til fødsel, så er ting blitt mer komplisert med svangerskapsdiabetes og muligens oppstart med insulin! Jeg føler meg ikke klar for alt dette :/
 
Både ja og nei.. føler dette svangerskapet har vært en lang og emosjonell Berg og dalbane som jeg gleder meg til at er over:p gleder oss ihvertfall til lillesøster kommer :)
 
Back
Topp