Er du lik din mor?

Er nok mest lik på pappa. Men klart jeg har noen trekk fra mamma også.

Jeg og pappa er ganske avbalanserte. Mamma stresser.
Jeg og pappa diskuterer og har lang lunte. Mamma eksploderer med en gang (men når jeg til slutt eksploderer, så er jeg lik mamma)
Når jeg blir skikkelig sur/oppgitt, så kan jeg nebbe litt, slik som mamma. Men hun begynner med en gang.
Jeg og mamma er begge veldig glade i å lese bøker.

Tja, litt lik, men syns mamma er definisjonen av super woman. Skulle gjerne ønske jeg var mer lik henne, men er nå meg selv jeg da :) Ser opp til henne! Utseendemessig ligner jeg mest på pappa, men vi har samme kroppsfasong ;)

Nei, heldigvis ikke.

Nei, er så ulik mamma som det går ann. Heldigvis sier jeg. Har ikke sett henne på 11 år og glad for det. Er vel heller lik farmoren min, noe jeg er stolt av:)

Ja på utseende og stemmen og sånt. :)

Men vi er forskjellige ellers, jeg er sånn "husmor" dame, som har litt støv på hjernen, og vil ha alt i orden, er ikke så opptatt av interiør da.. Men ryddig og må ha ting i system osv. Det har jeg fra pappa, for han er sånn :P Rydder i vedkassen han :P

Ja vi er ganske like på skravlings vår.. Like påstålige og star også ;)

Ja vi er veldig like i verdier og holdninger og derfor måten å gjøre ting på. Men hun går på duracellbatterier og jeg er mer avslappet. Hun er nok også litt mer hissig og jeg er litt mer nyansert og tollerant selv om jeg også har klare meninger og kan si godt i fra. Hun er mer opptatt av klær og interiør enn meg.

Vi er rare og tullete og fantasifulle og slikt begge to - ellers er søster'n min mye likere mamma både av utseende og talent.
Hun arvet alle husmorgenene - ikke at det var så FRYKTELIG mange å ta av, men hun klarer å hvert fall å holde det nogenlunde ryddig/rent, baker kaker og liker å lage mat og slikt.
Jeg synes det er noe herk alt sammen. :p

Jeg har arvet mye av utseendet fra pappa, men ikke så mye av personligheten.

Jeg er veldig lik henne i utseende får jeg beskjed om, antageligvis pga samme kroppsbygning og langt rødt har som har samme type fall som hun hadde. noen fakter er også like men der stopper også likheten selvom mange gjerne tror det motsatte ;) alltid like spennende når folk tror de ser et spøkelse når det er jeg som kommer (min mor har hvert død i over 6 år nå)

NEI! Finnes ikke lik mamma på oppførsel. Og ingen ønsker om å bli som henne. Utsene messig mener mange vi er like. Og har sagt at vi er som søstre. Jeg, hun eller mannen min. Generelt nære foøk ser det ikke. Men fikk se et barndomsbilde av faren min og det var skremmende likt meg som barn. Så nei. Jeg er ikke som mamma i det hele tatt.

Nei, vi ekstremt ulike. Pappa derimot.. :P

Det eneste vi har til felles er at vi begge er veldig følsom:P

Overhodet ikke, hverken av utseende eller væremåte.

Back
Topp