Er du lik din mor?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Er det noen likhetstrekk på deg og din mor???

Jeg er SÅ ulik min mor som det går ann å bli!!!!
Jeg har støv på hjernen, mamma er mer avslappet (hun er ikke urenslig altså)
Jeg er alltid presis, min mor er kronisk forsinka!!!
Jeg elsker å bake, mamma kan ikke fordra det.
Jeg inviterer gjerne med barn hjem, selv hadde jeg aldri med noen hjem fra skolen. Og mamma var hjemmeværende....

Jeg har hørt at å se og prate med meg er som å se og prate med mamma.
Det er stadig når jeg står å snakker med noen i familien at de bare utbryter:
"Herregud nå er du lik mammaen din! Det er som å snakke med henne!"

Når det gjelder personlighetstrekk er vi ganske så ulike, jeg og pappa har mer til felles.

Jeg ligner på min mamma ved utseende det er det eneste.... Jeg er veldig lik pappa på andre områder, vi er litt mer "laid back" enn ho:) Men med søstra mi er det omvendt!

#Happyface fra appen#

Er veldig lik min mor...høyde, utseende, prater likt. Har også ganske like hobbyer :)

Jeg og min mor er også veldig ulike. Har veldig få egenskaper felles. Jeg liker å trene, være aktiv, bake, lage mat og slike ting. Hun vil helst være hjemme og slappe av :p hehe. Er uføretrygdet og dessverre blitt veldig lat med årene.

Jeg finner på masse med barna, flettet håret og diller, baker og lager mat, går på fjellturer med dem og slike ting. Slike ting gjorde jeg ikke med mamma som liten.

Er ganske like på enkelte områder, men veldig ulike på mange andre, heldigvis :-P

Veldig lik personlighet vet jeg...
Tenker mye likt og er veldig like på de fleste områder.
Utseendet messig ligner jeg mer på pappa :-)

Jeg er veldig ulik mamma, men noen ganger når jeg åpner munnen min så hører jeg moren min. Da får jeg litt fnatt.

Jeg er en tro kopi av pappa på alle måter, bortsett fra at jeg er jente da :p og så ulik mamma som det går ann å bli, men mamma er bestevennen min allikevel :p

Vi liker å være presis, veldig nysgjerrig(typ sniktitter på julegavene :p) var det jeg kom på i farta

Jeg får ofte høre at jeg ligner på mamma i utseendet :P Tror også at jeg har fått følsomheten fra henne. Vi griner av alt og ingenting begge to :P

Like i utseende og stemme. Personligheten er veldig ulik. :)

Er lik min mor utseendemessig, men ikke på personlighet :P

Nei, mer lik pappa og hans side av slekten . Kun brune øyne av mamma ;)

Litt lik på mammaen min ja, men endel av det har nok med oppvekst å gjøre :)
Som f.eks. så er både min mormor og mor litt engstelige damer (når det gjelder familien) og jeg merker at jeg er ganske engstelig for mine barn.

Back
Topp