Er du lei????

lenemor

Forumet er livet
Er det flere enn meg som blir spurt ørten ganger i uka om de begynner å bli lei?? Det jeg seriøst begynner å bli lei er det spørsmålet!! Det er jo som å spørre et barn i oktober om det gleder seg til jul; det er for tidlig!! Jeg kan jo bare ikke tillate meg å bli lei av å gå gravid når jeg har 2 måneder igjen... enda mindre når jeg hadde 3-4 måneder igjen (det var omtrent da folk begynte å mase).

Folk er rare! [:'(]

Ja, får og det spørsmålet[:@] For det første så er jeg faktisk ikke lei, nyter tiden som er, for det andre så er det ingen som tror på meg!![:@]  Blir skikkelig irritert av det spørsmålet nå for tiden. Som du sa lenemor, er for "tidlig" å bli lei nesten 2 mnd før terminen!

Det er ikke så mange som spør meg om det, men heller hvor lang tid jeg har igjen, så kommer kommentarene om hvor liten/stor jeg er , DET er jeg lei av!!

Jeg får ofte høre: Åh, det er så synd på deg som er så stor nå i varmen... [:'(]
Jaa, visst er det jobbigt, det kan jeg holde med om..

Men tenk dere fremover isteden,  når barna våre begynner så smått å gå,
da er det sommer ute og man trenger ikke ha på dem så  mye klær heller.. [:)]
Tenk dere små barneføtter nakne ute på plenen for første gang..?

blir voldsomt irritert over sånne spørsmål ja! Å sånne som kommenterer : nei, nå har du ikke lenge igjen... eller : ja, nå kan det vel bare skje snart! Åsså hadde jeg over TO måneder igjen[&:][&:] hadde det skjedd noe da måtte jeg ha ligget 4 uker på prematuravdeling[:o] å jeg er ikke spesielt stor heller...

Jeg er IKKE lei enda.. Jeg har ikke hatt det så bra i svangerskapet som nå, så jeg nyyyter det!  Har enda ikke fått spesielt spm om jeg er det.. [:D] Mange som sier jeg har liten mage da, så kanskje de tror jeg er mindre på vei enn jeg egentlig er.. [8|][:D]

Er ikke så lei enda. Men det begynner å bli bittelitt tungt. På ultralyd i uke 18 spurte jordmora meg om jeg syntes det var lenge å vente. "Nei" svarte jeg. Og jeg fikk for så vidt rett. Tiden flyr avsted. Tror det kommer til å gå lidt saktere når jeg går ut i permisjon...[;)]

Er lei i perioder jeg. Men jeg vil ikke føde enda heller. Bare sliter noe enormt med varmen om dagen. Blir helt satt ut. Føttene mine er fulle av vann så jeg får ikke på meg noen av skoene mine lenger. Bruker egentlig 38 i sko, men nå har jeg kjøpt sandaler i str. 42!! Jeg er i grunnen mest lei av varmen- ikke magen! Og så er jeg VELDIG lei av at alle til en hver tid må fortelle meg at jeg er stor. (Takk for tråden. Deilig å få ut litt frustrasjon). [;)]

er lei spørsmålet, men må innrømme at jeg er lei av magen også. kan ikke vente på å møte babyen min[;)]

Back
Topp