Er du kvalm??

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Ser det er mange her inne som er kvalm, så lager en liten avstemming[:)]
Jeg har ingen antydning til kvalme, bank i bordet[;)]

ikke jeg heller heldgvis, men det hadde jeg heller ikke med den første min. kvalmen kom i uke 9-10 sist jeg var gravid[:'(]

Jeg var ikke kvalm et eneste sekund i forrige svangerskap, så denne gangen virker det som om jeg skal ta igjen for sist også[:'(]
Er konstant kvalm og kaster opp 5-10 ganger i døgnet pluss at jeg har brekninger, ikke mye moro[&o]
Men prøver å trøste meg med at det hele selvsagt er verdt det, alt for vår lille spire[:)]

Var ikke kvalm sist, og er det ikke nå heller:)

Med lillegutt så blei jeg ikke kvalm før i uke 7.. Nå har kvalmen begynt.. var veldig dårlig i går men føler meg litt bedre i dag.. Og det er bra for vi skal til svigermor å spise middag i dag og ho veit ikke at jeg er gravid enda..

I mitt 1. svangerskap slet jeg med kvalme i uke 23-26. da var jeg sikkelig dårlig husker jeg. [&:]

Jeg sliter ikke med kvalme...Men hender seg at jeg blir litt uggen i formen. Da må jeg forte meg å spise litt så det ikke videreutvikler seg til ordentlig kvalme.

Føler jeg spiser ganske ofte nå!

Har vært utrolig kvalm og trøtt de siste ukene. Så kvalm at jeg ble sykemeldt 50%. Heldigvis kaster jeg ikke opp og det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise. Har kjent de siste dagene at kvalmen er blitt litt bedre, så kanskje den gir seg helt etterhvert[:)]

Ikke kvalm her nei:)

ORIGINAL: Sommerblomsten

Har vært utrolig kvalm og trøtt de siste ukene. Så kvalm at jeg ble sykemeldt 50%. Heldigvis kaster jeg ikke opp og det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise. Har kjent de siste dagene at kvalmen er blitt litt bedre, så kanskje den gir seg helt etterhvert[:)]

kjenner meg igjen i denne ja...stapper inn mat hele tiden, hvis ikke begynner jeg å brekke meg. kvalmen min har derimot ikke blitt bedre ennå:-( men så er jeg bare 7 uker på vei, og det ga seg ikke før ca. uke 18 forrige gang...

Jeg er skikkelig dårlig på ettermiddagene og kveldene....[:'(]
Grusomt å vær så kvalm!!
Var ikke i nærheten av å være såååå kvalm med de to første..

Når jeg gikk med jenta mi var jeg kvalm fra uke 5-7 ca.
Kasta ikke opp så mye, men lå rett ut..

De gangene jeg har mistet har jeg aldri vært kvalm, derfor ser jeg på kvalmen som positivt..
Men dessverre er jeg ikke kvalm nå.. Hender jeg blir uvel på ettermiddagen/kvelden..
Men ikke ordentlig kvalm nei..

Er ikke kvalm, det har hendt en å anna gangen, men ikke noe som har plaget meg..

Sist da jeg mista var jeg kvalm hver kveld, det var fryktelig slitsomt, så er egentlig ganske glad jeg har sluppet unna (allfall så langt) [;)][:)]

Back
Topp