Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp! og oppdrar barna i kristen tro også! jeg blir flau på andres vegne når jeg hører barna deres tror julen er for at nissen ble født og at påsken handler om kaniner og egg...
Sign. Og kirka er utrolig koselig sted å være på julaften!Jeg er kristen av tradisjon, og hadde barnetro, men jeg er ikke det man kanskje kan kalle for "personlig kristen". Jeg går ikke i kirken utenom når det er overgangsritualer i familien eller hos venner, men jeg syns kirken er et koselig sted å være. Jeg ber ikke, utenom at jeg kan sende ønsker og tanker "ut" slik som alle gjør når de håper inderlig at noe skal skje/ikke skal skje. Man kan kanskje kalle det for å be til en uspesifisert mottaker.
Og jeg tror ikke at Gud er slik det beskrives i noen som helst slags skrifter, hvis Gud finnes.
Så jeg er vel agnostiker da. Jeg tror ikke på noe spesifikt, men jeg kan tro på at det finnes mer enn det vi kan se og forstå.