Er du klar over...

Gleeeder meg!! :)

Jeg har begynt å planlegge adventskalenderen og skal begynne å følge litt med på tilbud etter små ting til den. Har allerede noe klart :)
Ellers blir det julegave shopping på black friday og satser på at vi får gjort oss ferdige da.
Begynner å kjenne litt på stresset allerede, så håper på å få gjort mest mulig av gaver ferdige i desember. Datteren min har også bursdag i desember så må planlegge det også.
Gleder meg :D

Lenge til jul heldigvis. Nyte siste rest av sommer og hele høsten først. Fælt til mas om denne jula. Er jo bare ett eneste stort pengebruk

Lenge til jul heldigvis. Nyte siste rest av sommer og hele høsten først. Fælt til mas om denne jula. Er jo bare ett eneste stort pengebruk
Det er jo fordi noen liker å tenke på den før andre at vi fikk dette forumet

Og det handler om veldig mye annet enn bare penger!!!

Men det virker som det bare handler om penger enkelte i enkelte tråder. Og ikke om hygge og familie kos

Kommer nok til å gjøre en del ting ferdig tidligere i år med tanke på termin 16 desember.
Gleder meg til å pynte og få opp utelys, blir så mye lysere i en mørk tid. :)

Back
Topp