Er du klar over...

Weeeee, gleder meg! :D
Har termin 30. oktober, så tror nok det blir en del netthandling på gavefronten i år ;)
Skal feire hjemme hos mamma i år (annethvert år hos min mor og hos mannen sin mor), så selve julaften er i boks allerede.
Gleder meg til gløgg og pepperkaker, 3 nøtter til Askepott, baking (og spising) av julebakst, gaver, juletrepynting, Dahls julebrus, julemiddagen, familiesammenkomster og kaaaanskje 1 tur på kjøpesenteret for litt ekstra julestemning ;)

De fleste julegavene er allerede i boks her. Har lagt en plan for kalendergaver til eldstemann, men synes minstemann på 2 er vanskelig.... :-p

Jeg elsker virkelig jula, men tenker ikke på den før om et par måneder ihvertfall. Også er jeg den trege typen som ikke kommer i gang med gaver før ut i desember. Gavekalender lager jeg ikke. Blir nok en sjokoladekalender til hver til en tier :)

Har ikke tenkt på det noe mer enn at jeg burde ta opp igjen adventskalenderen til lille så jeg får gjort den ferdig! Rakk ikke å bli ferdig til desember 15.. Men det mangler bare å feste noen ringer også sy på fester.. Hmm, starte da kanskje:O

Gleder meg veldig til jul, men har ikke planlagt noe :) bebis er 10 mnd da, så blir ikke kalender, men så på noen søte julestrømper med navn på fra etsy som jeg funderer på å kjøpe :) sjekket ut kostyme til julekortet også, men har ikke hastverk med å bestille noe ennå

Gleder meg veldig til jul, men har ikke planlagt noe :) bebis er 10 mnd da, så blir ikke kalender, men så på noen søte julestrømper med navn på fra etsy som jeg funderer på å kjøpe :) sjekket ut kostyme til julekortet også, men har ikke hastverk med å bestille noe ennå

Min var 10 mnd sin første jul, og hadde ikke laget kalender selv, men mamma hadde ordnet da vi kom dit :p Var fire lekebåter og sånne klosser som man kan bygge tårn av/stable inni hverandre, ble en ting hver dag fra vi kom til jul. :p

Jeg burde virkelig begynne nå. Heldigvis ikke så mange som skal gis gaver til lenger.

Elsker julen, og har begynt å planlegge julegaver :)
Folk blir sprø hvis jeg spør de NÅ om hva de ønsker seg til jul :P

Elsker julen, og har begynt å planlegge julegaver :)
Folk blir sprø hvis jeg spør de NÅ om hva de ønsker seg til jul :P

Hehe, ja, folk er dårlige på å ønske! Vi trenger bestandig masse ting vi, så er som regel ikke noe problem her :p

Jeg prøver å følge litt med på hva folk sier i løpe av året, hvis de bare kommenterer i forbifarta noe de trenger, mangler, osv.

Jeg er veldig klar over det.

Sånn siden jeg har ei jente som blir et år 25.12

(jeg var vel også 37 uker på vei den uka julaften var...)

Jeg er veldig klar over det.

Sånn siden jeg har ei jente som blir et år 25.12

(jeg var vel også 37 uker på vei den uka julaften var...)

Begynte fødselen på julaften da? :p

Begynte fødselen på julaften da? :p
Strengt tatt lille julaften.
Da gikk vannet

Kontroll på sykehuset neste morgen bekreftet det.
Igangsettelse klokken 21 julaften om ingen rier.

Heldigvis rier sånn rundt 1930 så jeg fikk min planlagte hjemmefødsel. Hun er født 25.12 kl 00.02 så det aller meste av fødselen var julaften ja

Jeg fikk spise middag, gå rundt treet, nissen var her og vi åpnet ca halvparten av gavene. Da ba ungene om å få leke med det de hadde fått. Jeg gikk på do, riene kom

Svigermor som feiret med oss passet ungene i stua, jeg ringte jm som kom ca 20 og vi holdt oss på badet til hun var født.

Skal sikkert jobbe julaften satser på at det blir dagen er det som står på turnusen. Har alt kjøpt første kalendergaven,bare 23 igjen ;) Vi skal feire jula her ellers er lite planlagt. Har ikke mange å kjøpe gave til så det er fort gjort.

Vi vet vi feirer her
Alene blir vi neppe
Enten mine foreldre eller svigermor eller alle tre.

Ikke begynt å handle enda

Strengt tatt lille julaften.
Da gikk vannet

Kontroll på sykehuset neste morgen bekreftet det.
Igangsettelse klokken 21 julaften om ingen rier.

Heldigvis rier sånn rundt 1930 så jeg fikk min planlagte hjemmefødsel. Hun er født 25.12 kl 00.02 så det aller meste av fødselen var julaften ja

Jeg fikk spise middag, gå rundt treet, nissen var her og vi åpnet ca halvparten av gavene. Da ba ungene om å få leke med det de hadde fått. Jeg gikk på do, riene kom

Svigermor som feiret med oss passet ungene i stua, jeg ringte jm som kom ca 20 og vi holdt oss på badet til hun var født.
Oi shit! Snakk om spennende julaften da. Bra du fikk det som du ønsket. :)

Oi shit! Snakk om spennende julaften da. Bra du fikk det som du ønsket. :)
Spennende ja.

Jeg skulle helst hatt henne i januar

Eller i det minste etter 27.12 sånn at det ble lettere å få slekta i selskap

Men det ble som det ble, og helt perfekt er hun jo

Vi feirer heldigvis hjemme i år
Nesten fwrdig med julegaver
Nytt kunstig juletree kjøpt inn

Jeg gleder meg så mye til jul :D
Har sykt julestemning nå :)

Har termin 29 november, så det er vel bare å starte med å handle inn julegaver snart.

På lille julaften så bruker vi å dra hjem til mamma å pappa å spise brød med masse godt pålegg + kakao å krem.
Å så pynte juletre og resten av huset :D

Julaften så skal vi til tante, der blir vi 12 stk i år :D

Hører rykter om at jeg ikke kommer til å få holde babyen så mye på julaften, familien ser virkelig fram til det første barnebarnet å det å ha en ny baby i familien :)

Back
Topp