Veldig klar. Eldste på 4 år spurte om det var halloween i dag med en gang vi sto opp. Begge barna har fått kostymer. Selskap hos svigermor(naboen) hvert år sammen med ei veninne av meg og hennes datter på 4 år. Har avtalt med broren til mannen og samboeren at vi kommer dit i dag. Halloween er ikke så stort her og de fleste er på en organisert fest, Så sjeldent noen går på dørene her. Men eldste vil gå å si knask eller knep.
Sara: Europris har kostymer til de søte små. De har helt ned til små babyer og min sønn hadde i fjor også ( bestemt av eldste selvfølgelig, Han bryr deg ikke om sånt enda).
Jeg har en heksekjole etter mellomste hun evt kan ha på. Det er bare at jeg skulle egebrlog hatt en større hatt men orker ikke styre med det.
Trolig blir det:
Lekser og middag og oppspilte barn
Spilleøving utgikk pga syk lærer så derved ikke det.
Enten skal ungene gå med naboen eller bare dem og muligens skal eldste på filmkveld hos en nabo men uansett drar jeg ikke lillemor ut på halloween i år, hun skal legge seg.
Humøret mitt steg litt når jeg bare ga opp tanken på den felles feiringen ungene forventet, også landa jeg da på at ds slipper jeg kle ut lillemor. Som vel og merke elsker de heksehattene til ungene da så om jeg får tid til å stikke innom kan jeg se om jeg får tak i en hatt bare.