Er du klar for halloween?

Veldig klar. Eldste på 4 år spurte om det var halloween i dag med en gang vi sto opp. Begge barna har fått kostymer. Selskap hos svigermor(naboen) hvert år sammen med ei veninne av meg og hennes datter på 4 år. Har avtalt med broren til mannen og samboeren at vi kommer dit i dag. Halloween er ikke så stort her og de fleste er på en organisert fest, Så sjeldent noen går på dørene her. Men eldste vil gå å si knask eller knep.

Sara: Europris har kostymer til de søte små. De har helt ned til små babyer og min sønn hadde i fjor også ( bestemt av eldste selvfølgelig, Han bryr deg ikke om sånt enda).

Jeg har en heksekjole etter mellomste hun evt kan ha på. Det er bare at jeg skulle egebrlog hatt en større hatt men orker ikke styre med det.

Trolig blir det:
Lekser og middag og oppspilte barn
Spilleøving utgikk pga syk lærer så derved ikke det.
Enten skal ungene gå med naboen eller bare dem og muligens skal eldste på filmkveld hos en nabo men uansett drar jeg ikke lillemor ut på halloween i år, hun skal legge seg.

Humøret mitt steg litt når jeg bare ga opp tanken på den felles feiringen ungene forventet, også landa jeg da på at ds slipper jeg kle ut lillemor. Som vel og merke elsker de heksehattene til ungene da så om jeg får tid til å stikke innom kan jeg se om jeg får tak i en hatt bare.

Jeg har en heksekjole etter mellomste hun evt kan ha på. Det er bare at jeg skulle egebrlog hatt en større hatt men orker ikke styre med det.

Trolig blir det:
Lekser og middag og oppspilte barn
Spilleøving utgikk pga syk lærer så derved ikke det.
Enten skal ungene gå med naboen eller bare dem og muligens skal eldste på filmkveld hos en nabo men uansett drar jeg ikke lillemor ut på halloween i år, hun skal legge seg.

Humøret mitt steg litt når jeg bare ga opp tanken på den felles feiringen ungene forventet, også landa jeg da på at ds slipper jeg kle ut lillemor. Som vel og merke elsker de heksehattene til ungene da så om jeg får tid til å stikke innom kan jeg se om jeg får tak i en hatt bare.

Nille har også mye til de små, søta mi på 21mnd skal være gresskar[emoji23] str 92

Jeg skal ikke ha et kostyme. Tilnød en heksehatt. Kostyme har jeg men med en hatt på diadem og hun elsker de store hattene til ungene. Men trolig klarer vi oss uten.

Nille her hadde bare bloddryppende vampyrer og sånn da jeg var innom forresten.

Jeg skal ikke ha et kostyme. Tilnød en heksehatt. Kostyme har jeg men med en hatt på diadem og hun elsker de store hattene til ungene. Men trolig klarer vi oss uten.

Nille her hadde bare bloddryppende vampyrer og sånn da jeg var innom forresten.

Syns nille varierer noe ekstremt på hva de har. Her har vi 2 butikker med ca 1 mil i mellom, den ene er døds fin, masse fint interiøs, kule kostymer til enhver smak osv. Mens den andre består av plastbestikk og tørkeruller, noen telys men ellers dårlig.

Syns nille varierer noe ekstremt på hva de har. Her har vi 2 butikker med ca 1 mil i mellom, den ene er døds fin, masse fint interiøs, kule kostymer til enhver smak osv. Mens den andre består av plastbestikk og tørkeruller, noen telys men ellers dårlig.
Ja. Mulig de hadde hatt mer om jeg gikk på den andre nille. Det er liksom sånn to nabosenter (eller, et senter. Tre bygg) og den er dobbelt så stor.

Bor vi på samme sted? Hehe. Er akkurat det samme her. Veldig stor forskjell på butikker selv med kun 1 mils forskjell.

Bor vi på samme sted? Hehe. Er akkurat det samme her. Veldig stor forskjell på butikker selv med kun 1 mils forskjell.
Haha... mye mulig, syns det er så merkelig, men den fine, har alltid vært fin og hu som eier den er veldig glad i interiøs, så mulig derfor den er litt utenom det vanlige

Haha... mye mulig, syns det er så merkelig, men den fine, har alltid vært fin og hu som eier den er veldig glad i interiøs, så mulig derfor den er litt utenom det vanlige
Ja Det kan nok hende. Jeg synes de fleste butikker er litt sånn. Er mye dobbelt her selv om det kun er en mil mellom og ser stor forskjell på dem.

Jeg har kjøpt inn litt snop som jeg kan dele ut om noen kommer på døren. Hvis ikke får jeg kose meg med det selv:hilarious:
Sprekkferdig som jeg er så kan jeg vel kle meg litt slitent, helle litt vann og kondittorfarge på beina å puste noe voldsomt når folk banker på døren..

Men det utgår;)

Jeg glemte/rakk ikke å ta bilde av dem da. Plutselig ut døra. Jaja
Får ta bilde i morgen på juks. Har ofte det bildet på kalender til besteforeldre for oktober :-)

Back
Topp