Er du klar for halloween?

Nei

Jeg bestilte etter samtale med de to eldste kostymer til dem på wish og følte meg klar når se kom. Kappe og hatt så de er hhv heks og trollmann. Kappa kan tas utenpå jakka (og med refleks under)

Helt til yngste på knapt to falt helt for kostymene og ville ha! Og henne har jeg ikke kjøpt til og de er altfor store for henne så jeg burde funnet en bitte liten heksehatt. Jeg har en en veldig bitte liten på en diadem tilhørende en heksekjole men den vil hun neppe ha når de andre har hatt. Skikkelig hatt.

Og så pleier vi være sammen med min bror og vår kusine med familie og en vennefamilie av dem, men når jeg for en uke siden spurte når og hvor man planla så fikk jeg ingen skikkelige svar.

Så nå planlegger vi bare å være hjemme oss fem. Hvorpå jeg håper vi klarer at yngste ikke går knask eller knep, bare får noe godt hjemme. Jeg har for all del spøkelse-kostymet hennes (deres. Alle tre hadde) fra i fjor men jeg burde selvsagt kjøpt likt til henne som de andre to og er sur på meg selv for at jeg ikke gjorde det. Men hatten er for stor. Og før om årene har jeg sett hatter på nille (dyrere enn hele antrekket til de to andre men greit nok) men i år fant jeg ikke det til barn så da får jeg ikke tak i noe heller

Mest lyst å bare grave meg ned og våkne i november.

Skal kjøpe inn litt godteri i tilfelle noen kommer på døra. Pleier ikke å komme noen da...
Ellers gidder jeg ikke gjøre noe. Får se hvordan det blir etterhvert som frøkna blir eldre.

Så absolutt ikke klar... Kom på det i dag plutselig... Huff! Heldigvis tror jeg jeg vet hva gutten vil kle seg ut som, må bare avtale med noen i klassen og gå sammen med og handle inn litt snop (innpakket selvsatg :) )

Feirer ikke selv enda men har kjøpt inn noen små sjokolader dersom noen barn ringer på.
Begynner når lille frøken selv vil.

Tror det, gresskar er skjært ut, godteri kjøpt inn, det samme med fake spindelvev.

Her har det vært halloweenfest for 3.trinn nå i kveld, så den er på en måte unnagjort.

I morgen er det litt mer vrient å få til, eldste har svømmetrening, og jeg tror vi har landet på at vi drar på hallovenn. Vi får se

Her blir det ikke halloween, for å si det sånn.
Frøkena på 7 år synes nemlig «det er tåpelig» :D
Kunne ikke vært mer enig ;)

Her blir det ikke halloween, for å si det sånn.
Frøkena på 7 år synes nemlig «det er tåpelig» :D
Kunne ikke vært mer enig ;)

Og hvorfor syns hu det? Pga din mening eller er dette boe hun har funnet ut selv?

Her har alt vært klart lenge, gikk på en kostymesmell i fjor da vi undervurderte pågangen i butikkene og frøkna bare måtte ta det som var igjen i riktig størrelse[emoji51] i år shoppa vi første salgsdag på toys[emoji23]

Og hvorfor syns hu det? Pga din mening eller er dette boe hun har funnet ut selv?
Hun har vel hørt hva jeg synes da ;)
Men bare slapp av, hun har fått beskjed om at det er helt greit om hun vil gå og at hun ikke trenger å mene det samme som meg. ;)

Veldig klar. Må bare handle litt ekstra godteri i dag. Og noe lys til å sette utafor :D

Hun har vel hørt hva jeg synes da ;)
Men bare slapp av, hun har fått beskjed om at det er helt greit om hun vil gå og at hun ikke trenger å mene det samme som meg. ;)

Slapper av jeg[emoji6] bare lurte. For de fleste skoler og vennegjenger er jo veldig opptatte av dette.

Veldig klar. Eldste på 4 år spurte om det var halloween i dag med en gang vi sto opp. Begge barna har fått kostymer. Selskap hos svigermor(naboen) hvert år sammen med ei veninne av meg og hennes datter på 4 år. Har avtalt med broren til mannen og samboeren at vi kommer dit i dag. Halloween er ikke så stort her og de fleste er på en organisert fest, Så sjeldent noen går på dørene her. Men eldste vil gå å si knask eller knep.

Sara: Europris har kostymer til de søte små. De har helt ned til små babyer og min sønn hadde i fjor også ( bestemt av eldste selvfølgelig, Han bryr deg ikke om sånt enda).

Slapper av jeg[emoji6] bare lurte. For de fleste skoler og vennegjenger er jo veldig opptatte av dette.
Ja. Jeg er så heldig å ha ei jente som «går sine egne veier» (hennes ord).
Så jeg støtter henne i det hun velger. Og hun blir ikke holdt utenfor på skolen av den grunn. :)

Forøvrig rimelig morsomt å se henne gå i 17. Mai-tog når hun prinsippfast nekter å ta imot russekort, mens medelevene kaster seg hodestups etter de som ligger på bakken ;)

Back
Topp