Er du klar for baby?

baby-fanatiker her å gitt... Det hadde jeg AAAALDRI trodd.... hehe...
 
Jeg innrømmer det, er ikke mye anna som står i hodet mitt nei...
 
Baby-fanatikeren.
[:D]
 
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

 
Hehe... Fikk den jeg også.
 
Det ble nok babyfanatikeren her også
 
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!
 
Jeg og!! Vel kom ikke som noen bombe at de fleste som tar denne testen får dette...
 
Alle blir jo det av å sitte her inne.. hehe....
 
ORIGINAL: Monicus

[8|][8|][8|]

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet

 
[8|][8|][8|]
 
hehe..

 
Æ og, men det stemme liksom ikke 100 % da.. hihi
 
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

 
hehe var egentlig klar over det[:D]
 
baby fanatikeren her også...
 
 
Ditt ikon er Gwyneth Paltrow
Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.




 
Du er Jabba the Hut! Synd å si det, men du er rett og slett utrolig feit! En slankekur eller to kunne helt klart gjort stor nytte for seg. Du er dessuten relativt ondskapsfull, og glad i livets syndige sider.
 
Prøvde 2 testa te... Æ føle mæ ikke ondskapsfull..
Stemme ikke det der, men det første kan godt få stemme... hihi[:D]


 
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

 
Hehehe....bombe da![:D][link=http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42][/link]
 
Je var babyelsker for noen år siden... da jeg faktisk gikk og håpet på et "uhell", og nå som je er prøver, så er jeg babyfanatiker.
 
Og da så.
 
Vil nå si at jeg er en babyelsker jeg da... en som prøver å få baby fordi jeg elsker han som skal bli pappa'n, og jeg vil elske babyen. Fanatiker er et negativt ord som jeg ikke synes passer, bare fordi om vi er aktive prøvere, litt minsunnelig på de som får baby (siden mna tross alt sliter litt selv) og generelt er glad i babyer...
 
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!


[:D]
 
he he baby fanatikeren her også[:D]
 
Klar for foreldrerollen?Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!
 
Back
Topp