Er du kaloriteller?

S-mamma

Gift med forumet

ja, er du?

Skriv gjerne et innlegg også [;)][:)]
Mener du feks at man må telle kalorier for å slanke seg? Og at det er viktig å få i seg alle de 1600 kcal som d vriker som om alle blir anbefalt inne på grethe roede?

Jeg føler 1600 kcal blir for mye for meg, men vi får se hvordan slankinga mi går da.. [;)] Jeg følger litt med på hvor mye kalorier d er i forskjellig jeg spiser og tenker MYE mer over hva jeg spiser nå enn før. Det mener jeg er viktig da,men mener ikke at man MÅ telle alt nøye for å kunne slanke seg. Men jeg sier igjen, får se hvordan slankinga mi går.. [8D][:)]

off ja jeg teller.. selv om jeg ikke vil..[:'(]

ORIGINAL: Mor for første gang

Jeg svarte nei.. Jeg går på ketolyse, så jeg teller karbohydrater og ikke kalorier [:)]

Ja, det blir spennende å høre Adrianåmamma, du må dele med oss [;)][:)]

Men når man er "ferdigslanka"/nådd vekta/kroppen man vil ha må man jo finne en måte å holde seg der, skal man da fortsette å telle kalorier?

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

ORIGINAL: Nirie83

Ja, det blir spennende å høre Adrianåmamma, du må dele med oss [;)][:)]

Men når man er "ferdigslanka"/nådd vekta/kroppen man vil ha må man jo finne en måte å holde seg der, skal man da fortsette å telle kalorier?
jeg kommer nok ikke til å telle slavisk. men kommer til å følge godt med.. vet rimelig bra hva forskjellige ting inneholder også..

Ja, sånn jeg også temker [;)]

dytter denne litt [:)]

Bare sånn delvis. Fører inn på vektklubben, men tar feks ikke med olje til steking(som jeg ser mange gjør) Jeg går nå ned likevel da [:)] Men mest prøver jeg bare å spise sunt, vet jo hva som er sunt, og at jeg ikke spiser for mye

Hei, jeg er ny her... Har begynt å slanke meg, og ja, jeg skal telle kcal. Grunnen til det er at jeg har mistet den naturlige balansen, jeg vet ikke lenger hva som er en passe stor porsjon, tror jeg rett og slett har vanskelig å imrømme at jeg faktisk spiser for mye...

Skal ha rundt 1600-1700 kcal daglig, tror det blir bra hvis jeg varierer litt, sånt 1400 en dag og 1700-1800 dagen etter. Må lære meg å akseptere at jeg virkelig ikke trenger å spise så mye som jeg gjør nå... [&:][8D][:)]

Ikke så mye nå lenger, mer bare sjekker en gang iblant at det ikke går over alle støvleskaft.. Burde kanskje telle mer..

ORIGINAL: arquinne

Jeg teller ikke kalorier, men jeg sjekker kalorier per 100 gram på alt jeg spiser. Styrer unna det som har for mye kalorier. 

Samme her..

Back
Topp