Er du introvert eller ekstrovert?

Introvert vil jeg si, uten at det ville virket sånn for dere om dere møtte meg. Jeg gir av meg selv og er vel ikke proto type. Det bare tar mye av meg å være sammen med mange mennesker, blir sliten av alle inntrykk. Jeg liker meg godt alene eller i selskap av få :-)

Nei, nå føler jeg meg dum. Aldri brukt disse ordene før :p

Introvert vil jeg si, uten at det ville virket sånn for dere om dere møtte meg. Jeg gir av meg selv og er vel ikke proto type. Det bare tar mye av meg å være sammen med mange mennesker, blir sliten av alle inntrykk. Jeg liker meg godt alene eller i selskap av få :-)
Som meg. Jeg jobber som leder, har ingen problem med å holde foredrag eller taler foran store forsamlinger.
Er ikke så sosial som jeg virker, trives godt i eget selskap.

Jeg er mer introvert her enn i virkeligheten. Akkurat som jeg er mer redd for å dumme meg ut skriftlig bak et nick enn i face to face.. Ute i den store verden er jeg relativt ekstrovert :)

Introvert og ekstrovert er ikke det samme som innadvendt/sjenert og utadvendt.

Jeg er introvert. Jeg er selvvalgt innadvendt/utadvendt ut fra situasjonen.

Jeg er ganske lik meg selv her inne som irl tror jeg.

Men det er jo litt anderledes her inne, feks om noen helt fremmede nick spør om råd så kan jeg skrive masse. Hadde jeg møtt de for første gang irl hadde de jo ikke stilt meg det spørsmålet og jeg hadde ikke lagt ut i det vide og det breie. Samtaler og diskusjoner her inne er unaturlig å ta med fremmede irl.

ganske lik på forum og IRL , er ekstrovert :-)

(men liker veeeldig godt å være alene(me-time)..men er nesten umulig nå som jeg har mann og 2 barn

Tror nok jeg er introvert begge steder. Trenger tid for meg selv iblandt for å hente meg inn litt. :)

Er introvert. Men er jo ikke sjenert, så det er ikke sikkert alle hadde merket det med det første. Det kommer helt an på settingen hvordan jeg er. Men ja, jeg trives best i små grupper/ one on one eller alene, og jeg tappes av energi av mye folk og høyt tempo.
Jeg er jo meg selv både her inne og out there, men er lettere å si meningen min om ting her inne når man tross alt ofte blir spurt direkte spm, og i tillegg slipper jeg alt "småpratingen" rundt som man må i vanlige samtaler :p

Introvert. ;) jeg trenger mye alenetid for å lade batteriene og fordøye inntrykk . Jeg liker godt mennesker, men blir litt sliten av endeløse sosiale settinger. Jo mindre jeg kjenner vedkommende, jo verre er det.

Bruker vi egentlig introvert/extrovert uttrykkene på norsk? Heter det ikke innadvendt og utadvendt her, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? ;)

Jeg er en ekstrovert introvert

Jeg er introvert, og det et ikke det samme som innadvendt. Jeg kan godt være utadvent, det bare koster meg mye.

Ekstroverte henter energi i å være sosial, introverte henter energien i å få være alene. Ekstroverte har derfor en helt annen opplevelse av å være utadvendt, for dem for det energi, for meg koster det. Jeg må hjem og lade batteriene.

Back
Topp