Er du introvert eller ekstrovert?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Og er du det samme når du for eksempel er på forum som BV og i virkeligheten?

Jeg er forskjellig
Er ekstrovert når jeg er her, men introvert i virkeligheten

Jeg er også introvert i virkeligheten, og ikke fullt så introvert på bv.

Jeg er slik her inne som jeg skulle ønske jeg var i virkeligheten. :P Er mindre konfliktsky her inne.

Det kommer faktisk an på situasjonen jeg er i. Er vel som regel ekstrovert - på jobb, med venner/bekjente og når jeg møter folk for første gang. Men om jeg er sammen med mennesker jeg er litt usikker på, så kan jeg bli helt motsatt.
Tror faktisk jeg er nokså lik her inne som jeg er "der ute" ;)

Er introvert i virkeligheten, og litt mindre introvert her inne :p begynner ofte å skrive noe, og når jeg er ferdig sletter jeg det fordi det sikkert var dumt eller feil. Må alltid "bare hoppe i det", hver jeg trykker på "reply" :p er jeg sammen med bare folk jeg er trygg på, kan jeg være ekstrovert.

Det kommer faktisk an på situasjonen jeg er i. Er vel som regel ekstrovert - på jobb, med venner/bekjente og når jeg møter folk for første gang. Men om jeg er sammen med mennesker jeg er litt usikker på, så kan jeg bli helt motsatt.
Tror faktisk jeg er nokså lik her inne som jeg er "der ute" ;)
Akkurat samme her :)

Jeg er vel faktisk nesten mer introvert her inne enn i virkeligheten ;). Er nok egentlig en god miks tror jeg. Får lett kontakt med folk og er utadvent. Liker imidlertid ikke settinger der jeg møter mange ukjente mennesker samtidig på min egen alder der første spørsmål alltid er: "Hva jobber du med?". Altså, jeg jobber dessverre ikke med noenting da jeg har flere alvorlige, kroniske sykdommer, så da blir alltid snakk om utdanningene jeg har i stedet og hvor tragisk andre synes det er at jeg ikke får brukt dem (det synes jeg selvsagt selv også, fryktelig tragisk rett og slett). I akkurat slike situasjoner er jeg ekstremt introvert og blir sliten og motløs etterpå. Ellers stortrives jeg med å ta ansvar, organisere aktiviteter, delta i aktiviteter rundt barn sammen med andre.

Ekstrovert utad, inteovert egentlig. Men jeg takler ikke stillhet i samtalen og føler jeg må sørge for at folk ikke kjeder seg e.l. Så da går jeg litt på akkord med meg selv.

Både her og sånn ellers er jeg et sted midt I mellom ekstrovert og introvert. Kommer veldig an på dag og situasjon

Jeg har alltid vært introvert, men "gjemmer" meg så klart bak et nick her inne og tørr ytre mer meninger enn i virkeligheten. Av natur tenker jeg veldig mye før jeg sier noe, som så klart er veldig slitsomt og ender opp med at jeg kvier meg for å si i fra eller stå for egne meninger. Hater alt av konflikter og konfrontasjoner.

På jobb derimot er jeg mer ekstrovert på enkelte ting - som man må i et yrke hvor man har mye ansvar over andre (barnehage til vanlig, helsevesenet i sommerferien). Men kjenner også her at jeg kvier meg for å snakke om ting (sykdom, endre vakter, ting jeg er uenig i), men det blir fortsatt bedre enn i privaten.

Som barn - fra jeg begynte i barnehagen til forfedrene mine skilte seg da jeg var 7 år - var jeg ekstremt ekstrovert. Kranglete, kontrollerende og skulle bestemme over alt/alle. Det endret seg i det sekundet foreldrene mine skilte seg og jeg har vært introvert siden.

Ekstrovert over alt!! Hehe
Det eneste stedet jeg passe på ha som blir sagt og gjort er blandt familie faktisk. Alltid vært familiens sorte får og strever etter å passe inn der så jeg klarer ikke være med selv eller stille opp for meg selv imot dem

Er introvert. Men det vil jo ikke si at man er sjenert. ;)
Det vil jo si at man henter energi av å være alene, og at det kan bli litt mye, med konstant bråk og folk rundt en. :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg er introvert, trives best i mitt eget selskap :p blir veldig sliten av store mengder folk.

Introvert liker å ha tid alene og tenke men kan lett ta meg rollen som ekstrovert

Introvert begge steder. Kommer såklart an på hvem jeg er med, mange vil nok oppfatte meg som ganske utadvendt og "uredd" for å si hva jeg mener i visse situasjoner, men samtidig har jeg et veldig stort behov for alenetid. Har vel blitt litt varmere i trøya etter en stund her inne :P

Ekstremt introvert, men her kan jeg velge hva jeg vil svare på, og da er jeg friere.

Back
Topp