Er du i full jobb?

Full jobb, men fleksibilitet i tilstedeværelse (hjemmekontor, arbeidstid osv).
 
Er 30 % sykemeldt, men sliter sikkelig med bekkensmerter og har bestilt meg krykker i dag for bruk på ekstra dårlige dager. Manuellterapeuten min har anbefalt meg å jobbe max 50%. Sliter med sterke kynnere også. Så er nok ikke lenge til jeg må opp i sykemeldingsprosent :blackeye:
 
100% sykemeldt fra ene jobben som gjør at jeg bare jobber 45% nå
 
Jobber fullt, eller dvs 72%, men det er den stillingsprosenten eg har hatt siden eg starta der i fjor høst :) Satser på eg klarer å holde ut resten av skuleåret! (Jobber som assistent på ungdomsskule)
 
Jobber 80% pga. smerter i ryg/knæ.

Jobber i barnehage.

- Efter påske skal jeg tilbake og prøve at jobbe 100% igen og se hvordan det går, løfter ingen barn (har jeg ikke gjort hele svangerskapet), og nå det blir varmere, da er det enklere at skulle klæ de på + de klarer mye mere selv, så håper det går bra :)

Er jo også en del hellig dager i Mai, så er bare 2 uker med 5 dager.
Og går på sommer ferien i første uken af juli :)
 
100%sykemeldt. Har vært det siden før jul Pga tidligere blødninger i svangerskap, foranliggende morkake og nå pga ekstra morkake. Får ikke løfte tungt og pga jobb på sykehjem på tung avd. Kan jeg desverre ikke jobbe nå, så blir nok sykemeldt resten av svangerskapet. Men har nok å gjøre på hjemmebane likevel. Bruker tiden på å ordne hjemme, har nettopp flyttet i nytt hus. Går på gravid trening også. Så får tiden til å gå likevel
 
50% svangerskapspenger fra 5 april og frem til fødselspermisjonen starter. Jobber fortsatt som tannpleier i 45-50% og det går helt fint, satser på å klare å jobbe der resten av mai og juni før jeg skal ha ferie i juli ☺️
 
To uker før påske var jeg tilbake i min 70% stillinge. Før det var jeg delevis sykemeld på grunn av kvalme og svimmelhet i likhet med mange her. Jeg kjenner at jeg blir litt mer sliten enn vanlig nå enn når jeg ikke var gravid. Heldigvis er det en del fridager fremover, og det gjør det lettere. Jeg håper å kunne jobbe i min 70% stilling en god stund til.
 
Er i 100% arbeid og går på skole en gang i uken, håper jeg klarer og jobbe fullt til mammaperm begynner :happy118 men må si noen dager er tøffere en andre.
 
80% sykemeldt fra en ca 50% stilling. Pga enorm utmattelse og trøtthet. Har hjemmekontor med kundeservice, men avhengig av at hode er med når jeg jobber, og det er det sjeldent. Styrer heldigvis dagene selv nå, og jobber når jeg orker.
 
Back
Topp