Hoppande teltplugg
Forumet er livet
100% skoleelev for tiden, kjenner det tar på det også, barnehage, skole selv, middag, lekser, leke, legge barn.. Dagene går stort sett i ett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det tærer på kroppen å stresse barna i bhg hver morgen, dra på jobb, stresse tilbake for å rekke barnehagen. Her drar vi hjemmefra 07.15, og er hjemme 16.45.imsa gto skrev:
Har da 2 timer med barna før det blir kveld. Så sitter jeg alene resten av kvelden.
Sambo jobber stort sett borte, eller natt.
Kjenner jeg er sliten, og lurer på om det virkelig er sånn livet skal være? Hvordan er det hos dere?
Er det sosialt akseptert at mor "meg" går ned i stilling, siden jeg har det fulle ansvaret for barna hver eneste uke, hver dag, nesten hele året?
Familie og venner som jeg kjenner jobber stort sett 100%, så derfor spør jeg
Husker hvordan det var når jenta mi startet i barnehagen.. var den første som leverte om morningen (åpner kl 0730).. sto og trippet ved inngangen.. og den siste som hentet (stenger kl 17)mammatileijente skrev:
Var så vidt jeg rakk alt i det hele tatt.. Tar tid og komme seg på jobb.. Stress med å rekke toget.. stress med å rekke barnehagen for å hente.. osv.. Dagen besto av stress..
Er nå blitt alenemor.. og kunne aldri i verden ha jobbet en 100% stilling i forhold til alt dette her..
Gudskjelov jobber jeg kun 30%.. og har masser av tid.. slipper å bli stresset :)
Leverer litt senere.. god tid til buss.. Henter lenge før stengetid.. og har masser av kalitetstid med jenta mi :)