Er du hormonella nå i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Jeg er ekstra glad når jeg er glad, men blir også fort irritert, og veldig lett rørt og trist på andres vegne.
Hylgråt i går når jeg så filmen "If I stay" kjempebra film!

Var litt sur å kjentes ut som jeg ville eksplodere tidligere for noen uker siden. Men nå er jeg meg selv igjen:)

Hormonell til tusen.. Kjefter for alt og ingenting. Om samboer har gjort feks A, så skulle han gjort B. Har han gjort B, skulle han gjort A...

Her er det nok litt hvem du spør i heimen ;). Jeg føler ikke at jeg er så hormonell, og har ikke følt det tidligere heller, men mannen er ikke helt enig :)

Jeg er sint og sur på min samboer hele tiden. Vet ikke hvordan jeg kan bli bedre ?
Ingen av mennene deres som blir sure tilbake ?

Jeg begynte å grine på et tivoli når mannen kjøpte feil kebab..:/ er helt på tulltur innimellom, og kjenner jeg må roe meg et par dager før jeg tar opp ting. Hadde en sinnadag på jobb og det ente med at eg ba om lønnsforhøyelse, hehe.

Jeg blir ekstra fort rørt, ellers kommer vanligvis de negative reaksjonene og følelsene i forbindelse med at jeg er i dårlig form - er sliten og lei av å være kvalm hele tiden.

Jeg skulle støvsuge, men samboer ladet mobilen i akkurat det uttaket jeg skulle koble støvsugeren i. Jeg ble sint som ei fele, nappa ut laderen og kastet det i fanget hans. Tok ikke mange sekundene før jeg innså hvor dumt det hele var..

Jeg er nok litt mer irritabel enn vanlig, spesielt de dagene jeg er kvalm og dårlig, og mannen her blir noen ganger sur tilbake. Spesielt når han er sliten og det har vært mye mas på jobben og han har måttet gjøre alt her hjemme i tillegg fordi jeg har vært dårlig. Jeg tenker rasjonelt nok til å skjønne at han må få lov til å bli sur han også viss jeg er nebbete hele tiden, men jeg blir såååå lei meg og griner og griner likevel. Helst så han ikke skal se da, for jeg skjønner jo at alt er helt ute av balanse her og at jeg bare overreagerer :rolleyes: Det er heldigvis ikke hver dag det er like ille, men jeg gleder meg veldig til jeg er 'normal' igjen.

Jeg begynte å grine på et tivoli når mannen kjøpte feil kebab..:/ er helt på tulltur innimellom, og kjenner jeg må roe meg et par dager før jeg tar opp ting. Hadde en sinnadag på jobb og det ente med at eg ba om lønnsforhøyelse, hehe.
Hvordan gikk det med lønnsforhøyelsen? :p

Oh yes, her er jormonene på høygir. Blir fort lei meg og gråter uten grunn til tider. Håper dette stabiliserer seg nå i 2.trimester altså!

Back
Topp