Er du hormonella nå i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Ikke sluppet unna dessverre :p nesten vært tårer hver dag og skal så lite til atte. Føler meg ikke på topp disse dager nei!

Switcher fort fra glad til sipping, eller sinne :-P Huttetu!

Griner når jeg er rørt, griner når jeg er trist, griner når jeg er sliten, griner når jeg er sint. Så det er mer eller mindre hylekor til alle døgnets tider, men det blir vel bedre om noen måneder håper jeg :)

Nei bare sliten hele tiden xD

Jeg er en skikkelig megge om dagen.. Blir brydd av meg selv..

Tror det er litt psykisk egentlig. Hvis jeg "glemmer" at jeg er gravid, så er jeg egentlig helt normal. Men det er lett å bruke "gravid-kortet" for å få lov til å være litt ekstra sur eller tverr på hjemmefronten :-) Snakker kun av egen erfaring altså, så ingen må ta seg nær av dette!

Ingenting enda, men er bare 6+2. Hvis mannen min plager meg så får han bare gjøre det to ganger før jeg tar den sinte tonen. Da ler han og sier "du er morsom når du er gravid". Den første uka me kvalme smilte han hver gang jeg nevnte at jeg var kvalm, han kunne ikke noe for å syns det var litt koselig sa han.
Første gang for begge :p

Faktisk sluppet unna enda, men regner med det kommer. I mitt andre sv.skap var jeg like ved å gå fra mannen fordi han hadde glemt å kjøpe med mel da han var på butikken, det var da jeg forsto at det var på tide å ta en test :p

Back
Topp