M
Moderator Stine
Guest
Min lunte er...en god del kortere enn den pleier
Hva med deres?
Hva med deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei faktisk ikke hormonell. Men har blitt sykt glemsk, er helt bortreist. Glemte søsteren min sin bursdag, skulle ta blodprøver i uke 18, det kom jeg på i går (uke 21), glemmer avtaler osv. Skikkelig uvandt for en ellers kontroll freak som meg
Ja, jeg er ganske hormonell, jeg har nok alltid vært en liten hissigpropp, (heldigvis går det fort over) men nå gråter jeg også, over alt mulig. Filmer, reklamer, morsomme kommentarer og andre ting som bare skjer i hverdagen.
Så "godt" å høre at det ikke er bare jeg som glemmer. Har glemt at jeg holder på å lage middag flere ganger denne uka. Bra luktesansen er på topp, sånn at man kjenner lukta av brent mat før det begynner å brenne. Glemmer også hvor jeg legger ting og avtaler jeg gjør, må skrive ned alt. :/
Slitsomt å ha det sånn, vi er midt oppi flytting i tillegg, så stresser nok en del, alt for mye å tenke på. Har hørt at hjernen krymper under graviditeten, det stemmer her hvertfall