Er du hormonella i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Min lunte er...en god del kortere enn den pleier :p
Hva med deres?

Ikke så ille som jeg trodde jeg kom til å bli - tenkte jeg ville kjefte mer. Men tårene sitter ofte ganske løst!

Er vanligvis veldig tålmodig men merker at tålmodigheten er litt dårligere nå. Det går for det meste utover mannen. Han ler heldigvis av det. Noe som gjør at jeg blir enda mer irritert... haha :p

Jeg er mindre hormonell enn vanlig jeg. Ting jeg vanligvis irriterer meg over ved samboeren gidder jeg ikke å bry meg om nå. Kanskje energinivået for tiden spiller en rolle her :)

Lunta er en del kortere!! Men faktisk ikke med samboeren!! (Som oftest) Der synes jeg at jeg er mer tålmodig! Kanskje fordi han har stått på over all forventning:) jeg blir vel fortere plutselig sinna for noe!! Men unnskylder meg også raskt!! Holdningen endret seg etter at jeg fant ut at jeg var gravid! Da skjønte jeg liksom hvor utbruddene kom fra, og da var det lettere å kontrollere dem:)

Jeg gråter litt lettere, og kan kjenne det koker litt inimella, men ikke ille. Under forje svangerskap var det likedan. P-piller og andre hormonelle prevansjoner derimot gjør meg til et Vrak! :-P

Nei, faktisk ikke. Overrasket over hvor lite hormonella jeg er. Samboer kommenterte det faktisk i går.. han er tydeligvis overrasket han også. hehe

Har kanskje litt mindre lunte på jobben - kjenner at jeg irriterer meg lettere over ting og tang, men det har nok en sammenheng med at jeg er litt mer sliten enn normalt.

Ja har en god del kortere lunte :p så samboer har sagt at han prøver å trekke seg litt unna når jeg er på mitt verste :p og jeg som har utrolig lang lunte fra før :o Men di 2 andre svangerskapene hadde jeg ikke noe problem med noen av delene.

Jeg er født med kort lunte og temperament ;) :P og føler ikke at jeg er noe verre nå enn til vanlig... Det eneste er at jeg blir lettere rørt nå enn vanlig... Kan være over en reklame, en fin sang, osv og klumpen i halsen kommer... :P

Nei faktisk ikke hormonell. Men har blitt sykt glemsk, er helt bortreist. Glemte søsteren min sin bursdag, skulle ta blodprøver i uke 18, det kom jeg på i går (uke 21), glemmer avtaler osv. Skikkelig uvandt for en ellers kontroll freak som meg :(

Ja, jeg er ganske hormonell, jeg har nok alltid vært en liten hissigpropp, (heldigvis går det fort over) men nå gråter jeg også, over alt mulig. Filmer, reklamer, morsomme kommentarer og andre ting som bare skjer i hverdagen. :) :p

Nei faktisk ikke hormonell. Men har blitt sykt glemsk, er helt bortreist. Glemte søsteren min sin bursdag, skulle ta blodprøver i uke 18, det kom jeg på i går (uke 21), glemmer avtaler osv. Skikkelig uvandt for en ellers kontroll freak som meg :(

Så "godt" å høre at det ikke er bare jeg som glemmer. Har glemt at jeg holder på å lage middag flere ganger denne uka. Bra luktesansen er på topp, sånn at man kjenner lukta av brent mat før det begynner å brenne. Glemmer også hvor jeg legger ting og avtaler jeg gjør, må skrive ned alt. :/

Ja, jeg er ganske hormonell, jeg har nok alltid vært en liten hissigpropp, (heldigvis går det fort over) men nå gråter jeg også, over alt mulig. Filmer, reklamer, morsomme kommentarer og andre ting som bare skjer i hverdagen. :) :p

Så "godt" å høre at det ikke er bare jeg som glemmer. Har glemt at jeg holder på å lage middag flere ganger denne uka. Bra luktesansen er på topp, sånn at man kjenner lukta av brent mat før det begynner å brenne. Glemmer også hvor jeg legger ting og avtaler jeg gjør, må skrive ned alt. :/

Slitsomt å ha det sånn, vi er midt oppi flytting i tillegg, så stresser nok en del, alt for mye å tenke på. Har hørt at hjernen krymper under graviditeten, det stemmer her hvertfall :P

Slitsomt å ha det sånn, vi er midt oppi flytting i tillegg, så stresser nok en del, alt for mye å tenke på. Har hørt at hjernen krymper under graviditeten, det stemmer her hvertfall :p

Ups, denne ble skrevet under feil. Skulle stå under Aprikos sitt innlegg:p

Back
Topp