Er du hormonell?

Jeg sier nei - gubben sier ja :p så kanskje litt hormonell?

Ganske hormonell ja.. men har bedret seg noe siste ukene. Men i dag åpna krana seg etter samtale med møkka nav!... nå er det greit igjen, for alt i alt var det lite jeg fikk gjordt :p

Ganske hormonell ja.. men har bedret seg noe siste ukene. Men i dag åpna krana seg etter samtale med møkka nav!... nå er det greit igjen, for alt i alt var det lite jeg fikk gjordt :p
Åpnet seg for meg på onsdag etter at NAV la på (!!!!). Fyren i andre enden kunne ikke så godt norsk eller regelverket at han mest sannsynlig la på i frustrasjon...etter at jeg hadde sittet i kø i over 20 min :( Da ble det fossefall:p

Haha, i dag holdt tårene på å komme! Hos legen. Skulle bare på vanlig svangerskapskontroll, mens hun var mest opptatt av å revurdere sykemeldinga jeg fikk av kollegaen hennes. Insisterte på at jeg skulle tilbake på jobb, det var jeg helt uforberedt på:P endte med at hun plutselig skjønte at det var vanlig kontroll og ikke legetime ift sykemeldinga og jeg er fortsatt sykemeldt siste 3 ukene som planlagt. Passa meg dårlig når formen er elendig og tida jeg klarer å fungere går til eksamenslesing:P Det hele var en misforståelse, men den dama er streng:P

Jeg syntes mannen er horomonell. Har så problemer med å ha en god tone med han innimellom :/ Kan vel være jeg som ikke klarer å se ut av bobla, for er vel mest sannsynlig at det er meg :D

Back
Topp