Er du hevngjerrig?

Tøsa!

Gift med forumet
Hvis noen, for eksempel en sjalu eks, hadde ødelagt forholdet ditt, hadde du da vært fristet til å ta hevn med samme mynt eller hadde du hevet deg over det og ikke sunket ned på vedkommendes nivå?

nei jeg er ikke hevngjerrig men jeg kan bli ekstremt bråsint. Så hadde en slik situasjon oppstått hadde jeg antageligvis gått hjem til henne og fortalt akkurat hvor skapet skulle stå... ^^
jeg var heller ikke hevngjerrig på eksen min som holdt på å ødelegge livet mitt, karma got him for me ^^

Synes det var litt vanskelig å sette meg inn i det ovenstående eksempelet, men ja, jeg er hevngjerrig. Veldig hevngjerrig. Og karma er min venn 

Hadde sikkert vært fristet til hevn, men hadde nok kansje hevet meg over det...for 10 år sia hadde jeg banket opp vedkommende :)

I hodet mitt hadde eg definitivt tatt hevn på alle tenkelige måter ;p men ein blir lettare kvitt ein eks dersom eksen begynner eit nytt liv med nokon andre :P Då ville eg jo forhåpentligvis blitt glømt :p

Hevngjerrig, nei.

Jeg sier hva jeg mener, når jeg mener det, NÅR jeg mener det, men jeg "hevner" meg ikke. Karma tar som regel den jobben

Hadde nok planlagt ganske så mange scenarioer i hodet mitt, men hadde ikke klart å utføre... (Har en samvittighet som ikke ligner grisen på sånne ting, dessverre noen ganger...)

Jeg er litt av typen "biter du meg så gnager jeg av deg beinet etterpå", så ja, jeg er nok litt hevngjerrig.
Liker ikke inrømme det men.

Jeg har vært i den sitvasjonen over her, hvor min kjæres ex prøvde alt i sin makt for å ødelegge, spre rykter og rett og slett være ei real F***E i en del måneder. Jeg kommer ikke til å ta det opp med henne mer enn den ene gangen jeg har gjort. Og være en smule bitch når jeg får sjansen :P
Hun er i samme vennekrets, så  jeg kommer liksom ikke unna heller.... arg!
Men ALDRI om jeg ville prøvd å ødelegge for hennes nye forhold, det er jo bare bra hu får noe annet å fokusere på enn mitt mannfolk!

Nei, men av og til skulle jeg nesten ønske det når jeg blir urettferdig behandlet gang på gang...
Samvittigheten min er dessverre litt ødeleggende for meg :p

Rekekreke skrev:
Jeg er litt av typen "biter du meg så gnager jeg av deg beinet etterpå", så ja, jeg er nok litt hevngjerrig.

Jeg har vært i den sitvasjonen over her, hvor min kjæres ex prøvde alt i sin makt for å ødelegge, spre rykter og rett og slett være ei real F***E i en del måneder. Jeg kommer ikke til å ta det opp med henne mer enn den ene gangen jeg har gjort. Og være en smule bitch når jeg får sjansen :P
Men ALDRI om jeg ville prøvd å ødelegge for hennes nye forhold, det er jo bare bra hu får noe annet å fokusere på enn mitt mannfolk!

Kan signere nesten alt her faktisk! huff, disse psyco eksene...
Jeg var faktisk på vei dit en gang (før vi fikk barn) og skulle ødelegge bilen hennes men jeg backet ut, mest fordi den står på en fullt opplyset parkeringsplass foran alle leilighetene Når jeg tenker tilbake er det like greit jeg aldri gjorde det, men fy søren som hun hadde fortjent det

Ja,jeg er (dessverre) hevngjerrig. Og har hukommelse som en elefant kan være misunnelig på... MEN,jeg gjør svært sjelden noe med de som "skader" meg.. (Eller,jeg har jo gjort slik at karma slo til litt fortere enn den ellers ville ha gjort....)

Jeg blir ikke "farlig" før noen reelt truer eller prøver å skade noen i min familie, men om noen gjør - eller prøver å gjøre noe mot noen jeg er glad i så kan det få uante konsekvenser.

(Jeg har ett svært spesielt kontaktnett som med glede hjelper meg om jeg ber om hjelp.)

Det er nok veeeeeldig situasjonsbetinget gitt... Men har roet meg kraftig ned i forhold til sånn som jeg var før. Da var det i alle fall ikke å bare snu det andre kinn til, for å si det sånn.

MICAmor skrev:
Ja,jeg er (dessverre) hevngjerrig. Og har hukommelse som en elefant kan være misunnelig på... MEN,jeg gjør svært sjelden noe med de som "skader" meg.. (Eller,jeg har jo gjort slik at karma slo til litt fortere enn den ellers ville ha gjort....)

Jeg blir ikke "farlig" før noen reelt truer eller prøver å skade noen i min familie, men om noen gjør - eller prøver å gjøre noe mot noen jeg er glad i så kan det få uante konsekvenser.

(Jeg har ett svært spesielt kontaktnett som med glede hjelper meg om jeg ber om hjelp.)

Alt dette kan jeg faktisk signere. Nåde den som sårer de jeg er aller mest glade i! DA skyr jeg rett og slett ingen middler....

Nei. Rett der og da tenker jeg ut masse masse hevn jeg kunne ha gjort, men så begynner jeg å tenke om jeg vil være en slik person som gjør slikt, som er så smålig at man faktisk tar hevn. Tenker på karma og lar ting passere.

detnyenicket skrev:
Hadde nok planlagt ganske så mange scenarioer i hodet mitt, men hadde ikke klart å utføre... (Har en samvittighet som ikke ligner grisen på sånne ting, dessverre noen ganger...)

Signerer denne.
Jeg har mange senarioer i hodet mitt. Noen har faktisk ødelagt store deler av livet mitt. Er flere sånne folk der ute eller ang andre ting. Men til syvende og sist synker jeg ikke så lavt, lar det ofte ligge. Kan si hva jeg mener, men trekker meg bort og vekk og lar saken være. Men jeg glemmer aldri.

Sånn er det her også! Har også vært i den posisjonen med min manns ex, og er det fortsatt! men satser på karman kommer å biter henne i ræva snart ;) I hodet mitt er jeg ganske hevngjerrig og har lyst til å gjøre mange ting, men jeg satser på at folk ødelegger for seg selv! Men sier i fra om ting går for langt, jeg lar meg ikke tråkke på :) 

Rekekreke skrev:

MICAmor skrev:

Hehehe, nå ble jeg nyskjerrig. hvem da? Hells Angels?

Ja, jeg er det! Hater å innrømme det, men ja, jeg er faktisk så smålig at jeg er hevngjerrig. 

Back
Topp