Er du handy?

5 prinsesser

Glad i forumet
Ja.....Klarer du fikse det meste selv eller er det mannen i huset(eller pappa) som må trå til?
Jeg klarer meg godt men har sett endel sjokkerte fjes når jeg skifter dekk,skrur på bil eller sykkler osv

kan mye, men gidder ikke gjøre det hvis jeg kan få noen andre til å gjøre det...

Nei vil ikke kalle meg handy...har en flink samboer,brødre og en far som hjelper til[:D]

ORIGINAL: Dollface

kan mye, men gidder ikke gjøre det hvis jeg kan få noen andre til å gjøre det...

hehe.. sånn er jeg å..[8D]

Jo jeg klarer det meste bare jeg prøver.... Men så er det så mye lettere å be mannen gjøre det eller ringe pappa [8D] 

Vel...jeg vet i grunn ikke...tror jeg må si nei..?
Jeg har ikke bil så jeg har aldri skifta dekk...Men kunne nok klart det om jeg ble lært opp..

Jeg dreper mine egne edderkopper,skrur opp mine egne ting,men kan ikke skifte dekk på sykkel heller,for jeg har ingen sykkel...

Kommer ikke på mer jeg..?
Bor alene da så jeg må jo ordne opp i saker og ting selv....Gidder ikke ringe til kjæresten for å komme å ordne skohylla mi liksom...[8D]

Sååå..konklusjonen på dette totalt undøvendige innlegget er at jeg er sånn midt på treet i grunn...

kan hvis jeg vil[8D] Her i huset så er det meg som må male, legge gulv og litt sånn småplukk. Hadde nok klart de andre tingene også hvis jeg hadde måtte

ORIGINAL: Dollface

Ja-a.. Kan ordne selv, men som sagt tidligere i tråden er det myyye lettere å spør om ikke gubben kan gjøre det.[;)] *sleip*[;)]

INorge er jeg nok helt gjennomsnittelig handy, men her er jeg handy manny eller handy mandy om du vil(men her er folk i aw for at jeg kan skru inn en lyspære sååååeh...

Hehehehe...må innrømme jeg og at det hadde vært hærlig å slippe å gjør allt selv.
Men er vel "skada" som eldst i en søskenflokk på 3 jenter og fra gård.Måtte lære oss ting og tang.Sambo er treg og ikke særlig praktisk.Får lære han opp litt[:)]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Ja-a.. Kan ordne selv, men som sagt tidligere i tråden er det myyye lettere å spør om ikke gubben kan gjøre det.[;)] *sleip*[;)]

[:D]

inne i huset, så kan eg gjøre ganske mye, bare eg vil[:D] Montere ting, koble opp og fikse ting.

Men ute, med bil og slike ting, er rett og slett bare latskap, for eg hr aldri prøvd, og håper eg slipper[8D][:D]

Tja, til en viss grad..

Skrur ikke på bilen, da [8D] Det er hans jobb og hobby..
Men skifte dekk, fylle på diverse som olje, vindusspylervæse, osv kan jeg [;)]
Er av og til med han på verkstedet når han skal fikse noe på bilen, og da hjelper jeg jo til.. Deilig å bli skitten, og ikke minst, lære noe nytt [:)]

Flatpakker som kommer inn i dette huset er det JEG, og kun JEG som skrur sammen..
Jeg er så jævla nøye på ting, så gubben duger til å holde o.l. [8D]

Her i huset er det jeg som er "montøren" Sambo klarer alltid å gjøre en feil, eller bruke 3uker på å få skrudd sammen noe.. Verktøyet vi har er MITT og han spør meg om hvor han kan finne det, eller om hva han kan bruke..

Vil du ha noe gjordt, må man gjøre det selv! Sier jeg..

Men prøver å la sambo få gjøre ting som å skifte dekk ol. så han kan føle seg mann. (det har hendt at jeg har tatt dekkskiftet også ja)

Jeg er vel over gjennomsnittet handy, har alltid syns at det har vært spennende å lære nye ting, så kan endel [:)] men etter jeg møtte typen blir det lite handyarbeid på meg, noen ganger sier jeg: nei nå vil JEG gjøre noe også! , men for det meste så må han bare styre på(jeg kan finne på å komme med kommentarer). Ellers pynter jeg hus og tenner lys[8D] haha

Litt over gjennomsnittet handy vil jeg si. Har også en svært handy samboer, så sammen (med litt hjelp) har vi klart å pusset opp et helt hus og økt verdien med 350.000 på 2,5 år og alt vi har leigd er en rørlegger en halv dag [:D]

Jeg er ganske handy.... Samboern min ble imponert over at jeg hadde egen verktøykasse og drill da vi ble sammen.[:)]

Jeg monterer flatpakker, legger gulv, maler, skifter dekk, viskere, lyspærer og olje på bilen, samt sjekker og etterfyller div. annet.
Kan også rense sluk/ rør, lappe sykkeldekk, håndtere motosag, og litt av hvert annet.

Ofte jeg som får "vaktmesteroppdragene" på jobben....

Back
Topp