Er du gravid???

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Haha idag spurte en jente på 8 år rett ut på jobb.. Er du gravid?? Pappaen hennes ble helt forferdet og bare hysj da! Sånt spør man ikke om!! - jeg lente meg ned te jenta og sa at det gikk fint likevel fordi jeg var jo gravid .. Håper ingen på jobb hørte det :b haha det må jo syns når fremmede spør ;b

Hehe, tenker pappan ble rimelig letta da:-) Det er jo forsåvidt bare unger og fulle folk som tør spør såpass tidlig ja:-)

Det er av barn og fulle folk man får høre det:) Sikkert en flau pappa.

haha! det er jo litt av en bekreftelse på at man har blitt større rundt magen :P
her var det ei i barnehagen til førstemann som spurte meg om jeg hadde baby i magen :/
sto vedsidenav venninna mi, så jeg måtte bare si at, nei, jeg er bare litt tjukk :P

haha! det er jo litt av en bekreftelse på at man har blitt større rundt magen :p
her var det ei i barnehagen til førstemann som spurte meg om jeg hadde baby i magen :/
sto vedsidenav venninna mi, så jeg måtte bare si at, nei, jeg er bare litt tjukk :p
Heheheh - jeg er glad hu spurte jeg da, kontra at hu trodde at jeg bare var litt tjukk .. :P hehe Men nå begynner jeg jo å tro at kanskje de på jobben har sett det også da, men ikke turt å spørre..

haha! det er jo litt av en bekreftelse på at man har blitt større rundt magen :p
sto vedsidenav venninna mi, så jeg måtte bare si at, nei, jeg er bare litt tjukk :p
Heheh.. eg måtte le litt når eg leste denne! Jammen meg er du god!!! "Nei, jeg er bare litt tjukk..." hehe... søte!!!

Heheheh - jeg er glad hu spurte jeg da, kontra at hu trodde at jeg bare var litt tjukk .. :p hehe Men nå begynner jeg jo å tro at kanskje de på jobben har sett det også da, men ikke turt å spørre..
haha! det er jo ikke akkurat en lur ting å spørre om heller da :P

da jeg var 20 uker med førstemann, møtte jeg en gammel sjef på butikken. hun kikka på magen min å sa " jasså? her var det noe på gang ser jeg!?"
jeg kikka på magen min, kikka litt spørrende på henne og sa, "hæ?"
haha. det trynet hun fikk da er helt uforglemmelig :P
jeg var kjapp å bekrefte etterpå da, men fikk jeg en god latter da jah :P

Som eg har sagt før, eg trur barn kan sense dette! Var datter på 2 år presterte og sei her ein dag at mamma har bebi i magen.....Og ho aner jo ingenting!
min la seg på magen min samme dagen jeg hadde testa og sa at det var baby i magen :P

Måtte le litt for meg sjølv i dag, for eg tenkte på denne tråden... eg leverte akkurat i bhg, og blei nemlig spurt om eg hadde bebi i magen av ei lita jente... Eh.. eg tok på meg "lygemaska" og avkrefta fint om enn med litt dårlig samvittighet :s
Godt me runder 12 veker på mandag, og skal på UL og få litt sikrere prognoser... slik at me kan levere ut nyheten!

Back
Topp