"Er du gravid igjen ?"

*Stella*

Forumet er livet
Ja, det fikk jeg spm om i dag. Med et smil og et glimt i øyet.
 
Hvorfor? Jeg valgte å stå over vinlotteriet på jobb.
Svarte jo som sant er at, jeg drikker jo ikke uansett...
 
Men, ehh, nei, jeg er IKKE gravid igjen. Men det klarte jeg bare rett og slett ikke si. For.... jeg vil så gjerne... Men innser at det ikke er mulig for øyeblikket... [:(]
 
det er helt forferdelig og jeg sender deg masse klemmer!
 
Takk skal dere ha.
 
Egentlig ble jeg litt perpleks der jeg satt... ingen andre forventer egentlig at jeg skal få flere igjen  enda, han er tross alt ikke mer enn 13 mnd. (Men, de tre parene jeg kjenner med to småbarn har fått barn: Når den eldste var drøyt halvannet, en mnd etter den eldste var to, og ja, en til en mnd etter den eldste var to. Så sånnsett er det jo ikke så utenkelig at vi skulle være igang nå...)
 
Men, jeg føler ikke for å fortelle min spøkende kollega (som har det med å. på spøkende vis med latter kommentere dette med meg og barn, eller manglende sådanne i de tidligere tider...) at "Nei, jeg er ikke det, for jeg har ikke fått tilbake mensen enda, og jeg kommer meg ikke til legen for å få hjelp så lenge jeg fortsatt ammer guttungen!"
 
Men ååhh... den dagen ammingen er over, da håper jeg mensen  er kommet, da skal jeg bestille legetime! Jeg vil ha flere barn, og jeg blir åpenbart ikke yngre...
 
*krabbe til sengs (med mann), sånn just in case*
 
Back
Topp