Er du glad i magen?

Jeg er glad i magen, det er også samboer. Har noen ekstra kilo, for andre mennesker ser jeg bare tykk ut, men når jeg kjenner på den, så har den endret fasthet og fasong.

Kjenner også magen når jeg tar på meg linser om morgenen, må ha litt nærkontakt med speilet for å sette dem inn. Så da jeg bøyer meg nær speilet kjenner jeg at det er noe hardt som treffer vasken.

Her også! Jeg var veldig redd for at jeg ikke skulle se gravid ut og få rar, slapp mageform, men jeg ser tydelig at den har endret seg og er bare i uke 15. Spesielt denne uken ser den mye rundere ut der den før bare har vært løs og det er ikke fordi den er oppblåst og tykk, det er faktisk noe der inne som vokser! For første gang i mitt liv føler jeg meg komfortabel i kjoler som ikke er helt løse og rette og skjuler magen, men velger kjoler som fremhever den og det føles SÅ bra!


Merker også den er i veien når jeg sover på magen og den er for første gang større enn puppene mine, noe som alltid har vært en frykt (Jeg har sagt at min værste overvektsfrykt er når magen tar igjen puppene, det er liksom det ultimate nederlag vektmessig, men nå er det blitt målet :p ).

Jeg veide 700g mer nå enn når jeg ble gravid, så endringene i magen er heller ikke vektøktning, det hjelper ekstra på følelsene rundt den.
 
Back
Topp